ضرورت ساخت سوله بحران در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

ساخت سوله بحران در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ضروری است.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۴۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
مدیر بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: این بیمارستان  قدیمی ترین بیمارستان استان با حجم بالای مراجعان یکی از مراکز مورد توجه در امر خدمات درمانی به مراجعان بیمارستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

کیا جاوید با اشاره به بافت فرسوده و پراکندگی بخشهای این بیمارستان افزود: در بعضی مواقع خدمات در این مرکز درمانی به دلیل پراکندگی بخش ها به کندی انجام می شود.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز به دلیل فضای نامناسب زیرساختی و قدمت دیرینه این بیمارستان روند خدمات رسانی با مشکلاتی مواجه می شد ادامه داد:با تلاش و پیگیری های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و اجرای طرح تحول نظام سلامت در تمام بسته های خدمتی در مسیر بسیار خوبی قرار گرفتیم و توانستیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: با تلاش های صورت گرفته توانستیم شاهد پیشرفت هایی در زمینه های مختلف از جمله ساخت بخش های جدید و همچنین تجهیزات پزشکی به روز و مدرن در این بیمارستان باشیم.

کیا جاوید با اشاره به قول مساعدت مسئولان استان در خصوص ساخت سوله بحران افزود:از متولیان این امر تقاضا داریم در این خصوص یاری تلاش کنند، زیرا حادثه هیچگاه خبر نمی کند.

ارسال نظرات