خون شهدای نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور است

ارتش و نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور هستند و امنیت امروز کشور به برکت خون شهدای گرانقدر نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۳۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار هفته نماز جمعه بهنمیر با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش، اظهار کرد: ارتش و نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور هستند و امنیت امروز کشور به برکت خون شهدای گرانقدر نیروهای مسلح است.

وی به مسئله انتخابات اشاره کرد و افزود: همه باید تلاش کنند که انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

امام جمعه بهنمیر با بیان اینکه ثمره انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است، به همه گروه‌ها توصیه کرد از هر مسئله‌ای که به همدلی و وحدت جامعه آسیب می‌رساند پرهیز کنند.

شریف‌تبار شاخص‌های اصلی دولت انقلابی را برشمرد و تصریح کرد: دولت انقلابی باید پرچمدار گفتمان انقلاب و ارزش‌های انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه دولت انقلابی باید کارآمدی، جهادی، پرکار و پرنشاط، شایسته‌سالار، خدمتگزار مردم باشد و به قشر محروم جامعه توجه کند، ادامه داد: دولت انقلاب دولتی است که دارای مدیریت جهادی و مجری اقتصاد مقاومتی باشد.

امام جمعه بهنمیر به جنایت جدید آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا با حمله موشکی به سوریه به حمایت از داعش و تکفیری‌ها پرداخت.

شریف‌تبار هدف حمله آمریکا را تقویت روحیه شکست‌خورده تکفیری‌ها و تضعیف جبهه مقاومت و حمایت از اسرائیل دانست و یادآور شد: هدف آمریکا از این حمله فرسایشی کردن جنگ و تجزیه سوریه است.

وی در پایان از حضور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف تشکر و از همه نهادها و خیرینی که در برپایی مراسم معنوی اعتکاف حمایت کردند تقدیر و بیان کرد: ثمره اعتکاف تقرب الله است و شرکت‌کنندگان در اعتکاف سربازان جبهه فرهنگی علیه تهاجم فرهنگی هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها