رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر:

تشکیل بانک اطلاعات هنرمندان ابهر

بانک اطلاعات هنرمندان شهرستان ابهر برای برنامه‌ریزی دقیق برنامه‌های فرهنگی هنری توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۴۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در خصوص تشکیل این بانک اطلاعاتی گفت: با توجه به اینکه هر گونه فعالیتی در تمامی حوزه‌های فرهنگی و هنری بدون داشتن اطلاعاتی نسبتا دقیق مقدور نیست، تصمیم به تشکیل این بانک اطلاعاتی گرفتیم.

حسن ناصری افزود: برنامه‌ریزی و آنالیز شاخه‌های مختلف فرهنگی و هنری به دلیل نداشتن اطلاعات دقیق از تعداد هنرمندان هر رشته بسیار سخت و شاید هم غیر ممکن است بر همین اساس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با تلاش و همکاری انجمن‌ها موفق به تشکیل بانک اطلاعات هنرمندان خود شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در این بانک اطلاعاتی مشخصات شناسنامه‌ای هنرمند به تفکیک نوع فعالیت و سابقه فرد ثبت شده و با توجه به اینکه اطلاعات جامعی در این راستا از هنرمندان ابهر وجود نداشت لذا ضرورت آن کاملا مشهود بود.

لازم به به ذکر است هر یک از هنرمندان این شهرستان که تا به حال موفق به ارائه اطلاعات خود در این بانک اطلاعاتی نشده است می‌توانند با حضور در دفتر مدیر فرهنگسرا یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و یا تماس با شماره‌های ٣٥٢٧٨١٢٣ و ٣٥٢٢٤٤٠٣ نسبت به ارائه اطلاعات خود جهت ثبت در بانک اطلاعاتی هنرمندان شهرستان ابهر اقدام کند

ارسال نظرات