معاون فرهنگی و امور جوانان استان زنجان:

جوانان باید بتوانند با بهره‌گیری از فضای خانه جوانان آموزش ببینند، در جامعه اظهار نظر کنند

جوانان باید بتوانند با بهره‌گیری از فضای خانه جوانان آموزش ببینند، در جامعه اظهار نظر کنند، مهارت‌های اجتماعی خود را بالا ببرند و به جای انفعال در مسایل متعدد ایفای نقش داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۳۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هدف از تشکیل خانه جوانان را فعالیت در حوزه‌های مختلف از جمله کمک به ارتقای حس مسئولیت‌پذیری و فعالیت‌های اجتماعی جوانان دانست و گفت: با تصویب طرح خانه جوانان در اواخر سال 95 و اوایل سال 96، اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از اواخر سال 1395 مکان خانه جوانان و اعتبارات آن را از وزارت ورزش و جوانان پیگیری کرده است و مکان مورد نظر برای فعالیت خانه جوان از روزهای آغاز سال جاری تحویل گرفته شده و در حال تجهیز شدن است.

حمید حسنی با بیان اینکه در هر استان یک خانه جوان راه اندازی خواهد شد افزود: پیگیر هستیم تا سه خانه جوانان دیگر در استان راه‌اندازی کنیم و برای بهره‌گیری پربازده از خانه جوانان، برنامه‌ریزی ویژه‌ای همچون اردوهای هویت‌آفرینی، کارگاه‌های آموزشی، مشاوره‌های تخصصی و غیره را خواهیم داشت تا بتوانیم تعداد بیشتری از جوانان با سلیقه های مختلف را تحت پوشش قرار دهیم.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف از تشکیل خانه جوانان فعالیت در حوزه‌های مختلف از جمله کمک به ارتقای حس مسئولیت‌پذیری و فعالیت‌های اجتماعی جوانان می باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: جوانان باید بتوانند با بهره‌گیری از فضای خانه جوانان آموزش ببینند، در جامعه اظهار نظر کنند، مهارت‌های اجتماعی خود را بالا ببرند و به جای انفعال در مسایل متعدد ایفای نقش داشته باشند.

ارسال نظرات