دیدار اعضای شورای مرکزی ودبیران شهرستانی حزب اعتماد ملی استان، با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل

کد خبر: ۸۸۴۷۲۶۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، با تشکر و قدردانی از برنامه‌ریزی این دیدار، با بیان این‌که ما باید خوشحال باشیم که انتخابات در کشور ما جدی است گفت: در دنیا، انتخابات واقعی یا وجود ندارد یا ساختگی است طوری که مسؤولان آمریکا اعلام کرده‌اند که مشروعیت حکومت از رأیی نیست که از صندوق آرا خارج می‌شود بلکه سمت و سوی بین‌المللی، آن را تعیین می‌کند.
 
آیت‌الله سیّد حسن عاملی با ابراز گلایه از عدم توجه و نبود امکان دیدار با رئیس جمهور جهت طرح برخی مشکلات استان افزود: انتخابات در کشور ما نعمتی است که در آن افراد شایسته انتخاب شوند و خرد جمعی حکومت کند و نظر فردی دخیل نباشد. در انتخابات گذشته، مردم به اعضای شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری هم رأی ندادند که این نشان می‌دهد انتخابات در کشور ما جدی است.
 
وی با اشاره به این‌که وجود احزاب برای کشور ضروری و ارائه لیست، معرّف جایگاه حزب و شخصیت اعضای گروه سیاسی است تصریح کرد: توصیه می‌کنم در انتخابات‌های آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور جدی حضور داشته و لیست انتخاباتی بدهید.
 
امام جمعه اردبیل با اشاره به وجود پتانسیل‌های لازم در حزب اعتماد ملی و توصیه اعضای این حزب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی پیرامون حضور فعال و دادن لیست انتخاباتی برای انتخابات شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در لیست خود، با در نظر گرفتن منافع شهر، افرادی را در لیست خود قرار دهید که بتوانند یک تیم مدیریتی خوب برای اداره شهر و توسعه آن باشند.
 
عاملی در بخش دیگری از سخنان خود، مناظره‌های انتخاباتی را برای شناخت افراد و سلیقه‌های خاص سیاسی مؤثر خواند و خاطرنشان کرد: احزاب به عنوان زبان گویای مردم، وظیفه بزرگی در قبال انتخابات‌های پیش‌ رو دارند و استفاده از ظرفیت آنان در پرشورتر کردن صحنه انتخابات مهم است.
 
وی افزود: شهرسازی مهم است و شهرداری که انتخاب می‌شود باید شهر را نگه دارد امّا در اردبیل بالعکس شهر، شهردار را نگه می‌دارد و این ناشی از ضعف مدیریتی است نه شخص.
 
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان این‌که سرمایه مهم ما در حال حاضر وقت است و باید مدیریت زمان داشته باشیم تصریح کرد: کشور ما در حال حاضر در دوران حساسی قرار گرفته است به همین خاطر باید در تحولات سریع و تولید دانش جهانی سهیم و در یافته‌های دنیا مؤثر باشیم.
 
عاملی بر نقد منصفانه عملکرد دولت تاکید و خاطرنشان کرد: نقد و مدح دولت باید منطقی و از روی انصاف باشد. حضور احزاب در این امر می‌تواند در شفاف‌سازی وضعیت کشور به مردم کمک کند.
 
در این دیدار رئیس شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در استان با تبریک سال جدید، هدف از این نشست را دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و ارائه نقطه نظرات اعضای شورای مرکزی و دبیران شهرستانی حزب پیرامون انتخابات آینده و برخی مشکلات موجود در سطح استان اعلام کرد.
 
دکتر سیّد مهدی جوادی گفت: دوستان اکنون در حزب اعتماد ملی و نیز پیش از این در انجمن اسلامی معلمان، همچنان ارتباط با بزرگان استان به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان را از ضروریات فعالیت‌های سیاسی خود می‌دانند و این روابط، لازم و ملزوم همدیگر است.
 
وی نبود کارنامه مورد قبول نامزدهای انتخاباتی از سوی مردم پس از برگزیده شدن به جایگاه ‌ای تعریف شده را از دردسرها و مشکلات احزاب اعلام کرد و افزود: با وجود برخی موانع، مشکلات و نارسایی‌ها دراین باب و لکن با توکل بر خدا و انجام وظیفه، در دو انتخابات پیش رو همانند دوره‌های قبل و با تمام توان ورود و نامزدهای مورد نظر را به مردم همیشه در صحنه استان معرفی خواهیم کرد.
 
ارائه گزارش از آخرین وضعیت مرکز استان و نیز برخی شهرستان‌های تابعه و ارائه دیدگاه‌ها پیرامون انتخابات‌های آینده از دیگر بخش‌های این دیدار بود.
ارسال نظرات