امام جمعه مشگین شهر

انتخابات نماد غرور و غیرت ملی است

امام جمعه مشگین شهر با تشریح اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از انتخابات به عنوان نماد غرور و غیرت ملی یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۲۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین شهر به  نقل از  خیاونیوز، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر افزود: در وهله اول حضور حداکثری مردم و در وهله دوم انتخاب افراد انقلابی ، دشمن ستیز و ضد استکبار از دغدغه های مقام معظم رهبری است.
وی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاهای استان اردبیل را به بررسی دقیق و عادلانه صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا سفارش کرد.
خطیب جمعه مشگین شهر همچنین به نمازگزاران توصیه کرد با انتخاب افراد متخصص مومن و کارآمد به عنوان اعضای شوراهای شهر و روستا زمینه عمران و آبادانی منطقه را بیش از پیش فراهم کنند.
او در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: حضور ۶۳ درصدی جونان در مراسم معنوی اعتکاف نشانه شکست دشمن در عرصه فرهنگی است.
وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری مراسم اعتکاف گفت: برگزاری پرشور مراسم معنوی اعتکاف در اقصی نقاط کشور نشانگر احیای سنت حسنه پیامبر گرامی اسلام به رغم تمام توطئه های فرهنگی دشمن است.
وی همچنین با محکوم کردن حمله آمریکا به کشور سوریه اظهار کرد: هدف اصلی آمریکا از حمله به کشور مستقل سوریه از بین بردن زیرساخت های این کشور مسلمان ، نجات باقی مانده گروهک تکفیری داعش و تجزیه این کشور است.
مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
ارسال نظرات