امام جمعه اشکذر:

شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه اشکذر ضمن بیان اینکه شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب هستند گفت: شهدا با داشتن روحیه ایثار، جوانمردی و از خودگذشتگی پای در میدان نبرد برای دفاع از مرزهای این کشور گذاشتند که حاصل این خودگذشتگی امنیت و آسایش امروز در کشور است.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۶۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سیج از اشکذر، حجت الاسلام محمدرضا طالبیان در همایش پدران آسمانی که با حضور جمعی از فرزندان شهدا شهرستان برگزار اظهار داشت: پدران و مادران شهدا در دوران دفاع مقدس جوانان خود را برای دفاع از وطن و ارزشها راهی میدان نبرد با دشمنان نمودند و امروز وظیفه همه است که قدردان خانواده های شهدا باشیم.
وی افزود: شهدا با پرورش یافتن در دامان پدران و مادران خود راه را به درستی انتخاب کردند و از همین خانواده های شهدا رزمندگانی به جبهه ها رفتند و از وطن دفاع کردند.
امام جمعه اشکذرتصریح کرد: شهدا مردان واقعی بودند که مردانه جنگید و عاشقانه پای در راه شهادت نهادند و این مهم شاخصه و هنر بزرگ شهیدان است.
وی از شهدا به عنوان رهروان راستین مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) نام برد و اظهارکرد: وجود روز پدران آسمانی شانیت دادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر است.
سید زارع سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران اشکذر نیز خاطر نشان کرد: این همایش به منظور الگوسازی مبتنی بر ارزش‏‌ها و تعالی انسانها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تحقق آرمان شهدا و اهداف عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تکریم مقام پدران آسمانی با مدیریت خود فرزندان شهدا هر ساله در سراسر کشور برگزار می شود.
وی تعداد فرزندان شهید در این شهرستان را ۴۴ نفر عنوان که از این مجموع ۱۹ نفر از آنها دختر و ۲۵ نفر پسر که ۳۲ نفر از آنها دارای تحصیلات عالیه هستند.

ارسال نظرات