امام جمعه بهاباد:

خرید کالاهای ایرانی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند/ ارتشیان سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

حجت الاسلام دهقانی: ارتشیان غیور با ایستادگی در برابر مستکبران و حفظ تمامیت ارضی و دفاع از کشور، سند افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۳۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ارتشیان غیور با ایستادگی در برابر مستکبران و حفظ تمامیت ارضی و دفاع از کشور، سند افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه قدرت نظامی، مهم‌ترین عامل ثبات و امنیت جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی باید با ادامه راه شهدا همواره آماده مقابله با هرگونه توطئه دشمنان نظام و انقلاب باشد.

دهقانی با اشاره به در پیش بودن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه نیروهای مسلح، دژ مستحکم دفاعی کشور در مقابل دشمنان هستند، گفت: یکی از نیروهائی که مایه امید دشمنان نظام در زمان طاغوت و به عنوان سربازان فداکار نظام شاه به حساب می‌آمد ارتش بود و امام خمینی(ره) با تدبیر و اندیشه و تفکری که داشت سبب شد تا ارتش مورد اطاعت امام و به آغوش ملت باز گردد.

امام جمعه بهاباد به ضرورت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال که امسال از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده تاکید کرد و گفت: امروز شرف و عزت ایران به مسائل اقتصاد بستگی دارد و باید برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت در این زمینه در نظر گرفته شود.

امام جمعه بهاباد به مصرف کالاها و تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: خرید کالای ایرانی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مردم با خریداری محصولات داخلی به اقتصاد ملی کمک می‌کنند.

خطیب جمعه بهاباد به مسئله انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و به کاندیداها گفت: نامزدهای انتخابات و حامیان و اطرافیان آنها باید به مسئله قانون و اخلاق‌مداری پایبند باشند و از مسیرهای شیطانی دوری کنند و به حق و حقیت بپیوندند.

حجت الاسلام دهقانی یک سفارشی هم به نامزدهای انتخاباتی داشت و گفت : نامزدها و هوادارانشان در تبلیغات انتخابات از تخریب یکدیگر بپرهیزند و سعی کنند یکدیگر را تخریب نکنند.

حجت الاسلام دهقانی به هفته بنیاد مسکن و افتتاح حساب دهه 100 امام نیز اشاره کرد و افزود : بنیاد مسکن بستر ساز آرامش برای جوانان است و مسئولین باید در ساخت مسکن مقاوم برای جوانان تلاش کنند.

امام جمعه بهاباد بر اجرای طرحهای هادی در روستاها تاکید کرد و افزود : امیدواریم مسئولان بنیاد مسکن در خصوص اجرای طرحهای هادی روستائی شاهد خدماتشان در این روستاها برای آبادانی مردم باشند.

حجت الاسلام دهقانی در خطبه اول نماز به تفسیر سوره فتح پرداخت و به دو جبهه حق و باطل اشاره کرد و افزود : در تفسیر این آیه دو جبهه وجوددارد یکی حق و حقیقت و دیگر جبهه باطل که جبهه حق و حقیقت حاوی تعصب دینی خوب و شایسته است که باعث رشد و بالندگی انسان میشود و جبهه باطل که بر عهده فرماندهی شیطاناست و انسان را منحرف به جاهلیت میبرد و از این جبهه انسان باید دوری کند.

ارسال نظرات