امام جمعه چهارباغ:

مردم ایران ازصندوقهاى رأى سنگرى پرافتخار و غرورآفرين براى حمايت از نظام اسلامى خواهندساخت

حجت الاسلام محمدی گفت: ملت ايران شايسته مسؤولانى است که براى تحقق شعار «میشود و میتوانيم» تلاش شبانه‏ روزى كنند.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۱۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ درخطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ بااشاره به همیت انتخابات پیش رو اظهار داست:  همه شرايط به فضل الهى آماده است تا در ۲۹ ارديبهشت ماه سال جارى، ملت شريف و بزرگ ايران اسلامى بارى ديگر جوهره انقلابى و سرزندگى خود را در اوج بصيرت، آگاهى و يكپارچگى به نمايش بگذارد. 

مردم ایران ازصندوقهاى رأى سنگرى پرافتخار و غرورآفرين براى حمايت از نظام اسلامى خواهندساخت

وی تصرح کرد:  آنچه در اين راستا بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد پنج مولفه «مشاركت، رقابت، امنيت، سلامت و در نهايت انتخابى آگاهانه و از سر بصيرت»  است كه در فرآيند انتخاباتى در طراز ملت ايران تأثيرگذار مى‏باشد.

وی ادامه داد: از ميان مؤلفه‏ هاى پنجگانه، آنچه براى مقام معظم رهبرى، امام خامنه اى(مدظله‏العالى) از اهميت بيشترى برخوردار است و همواره مورد تأكيد و سفارش معظم ‏له بوده است، حضور پرشور و حداكثرى واجدان شرايط رأى دادن مى‏باشد كه البته از صندوقهاى رأى، سنگرى پرافتخار و غرورآفرين براى حمايت از نظام و جامعه اسلامى انقلابى میسازند.

خطیب جمعه چهارباغ دربخش دیگر خطبه ها بااشاره به خودباوری ملت ایران دربعد پیروزی انقلاب اسلامی گفت نظام اسلامى، مظهر شعار محقق‏شده‏ى «مى‏شود و مى‏توانيم» است. 

وی افزود: در حالى كه در طول دوران قريب به چهل ساله‏ى بعد از انقلاب اسلامى كشور همواره در معرض كارشكنى‏ هاى رنگارنگ غربى‏ ها و به‏ خصوص آمريكايى ها بوده است و از انواع مختلفى از دشمنى‏ها استفاده كرده‏اند تا ايران اسلامى را به زانو درآورند.

وی ادامه داد: وجود مشكلات اقتصادى و اجتماعى در كشور بهانه به دست برخى از دشمنان داده است تا از اين ‏زمينه استفاده كنند و در برابر شعار اصيل انقلاب اسلامى كه «می‏شود و مى‏توانيم» است، «نمیشود و نمیتوانيم» را به مسؤولان كشور القاء كنند واین درحالیست که ملت ايران شايسته ‏ى مسؤولانى است كه همراه با مردم براى محقق كردن شعار «میشود و میتوانيم» تلاش شبانه ‏روزى می‏كنند و به لطف خداى متعال مسؤولان كشور در قواى مختلف تقنينى و قضايى و اجرايى بر اين اساس تلاش مى‏كنند و بايد تلاش كنند.

وی بیان داشت: بر همين اساس بود كه رهبر معظم انقلاب اسلامى با اشاره به برنامه دشمن براى «تضعيف روحيه مسؤولان، مردم و نيروهاى مسلح»، افزودند: دشمن تلاش مى‏كند با استفاده از تاكتيكهاى جنگ روانى، در مسؤولان ضعف و تزلزل ايجاد، و احساس «نمى‏شود و نمى‏توانيم» را در آن‏ها القا كند.

حجت الاسلام محمدی درادامه خطبه ها بامحکوم نمودن حمله موشکی آمریکا به فرودگاهی درسوریه گفت: ايالات متحده آمريكا با رفتارى وحشيانه و ضد قوانين بين‏المللى حمله‏اى موشكى را به فرودگاهى در سوريه صورت داد كه اين حمله با هدف جبران شكست‏هاى تروريست‏ها در هفته‏هاى اخير و در جهت تقويت آن‏ها صورت مى‏گرفت.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:  آمريكايى‏ ها بهانه‏ ى خود براى اين حمله را به ‏كارگيرى تسليحات شيميايى از سوى دولت سوريه عنوان كرده‏ اند، اين در حالى است كه دولت سوريه سه سال قبل زير نظر سازمان ملل و با حضور عناصرى از آمريكايى‏ ها كاملا از نظر شيميايى خلع سلاح شد و اكنون نيز اين گروه‏هاى تروريستى هستند كه با حمايت غربىها به برخى سلاح‏هاى شيميايى دست‏يافته‏ اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها