امام جمعه یزد:

«اطاعت از رهبری و حضور بصیرانه»دشمن را چون گذشته ناکام می کند

امام جمعه یزد گفت: اگر ملت ایران از رهبری اطاعت کنند و بصیرانه در برابر توطئه ها بایستند دشمنان مانند سالهای قبل ناکام خواهند ماند.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۸۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های امروز نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه حدود یک ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود، اظهار داشت: استکبار جهانی از مدت ها پیش دسیسه های خود را برای ایجاد خلل در انتخابات آغاز کرده است.

امام جمعه یزد گفت: اگر ملت ایران از رهبری اطاعت کنند و بصیرانه در برابر توطئه ها بایستند دشمنان مانند سال های قبل ناکام خواهند ماند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه دشمنان ما همواره اهداف شومی را در علیه نظام و انقلاب دنبال می کنند بیان کرد: خوشبختانه در طول تاریخ انقلاب اسلامی با بیداری مردم و اطاعت آنها از رهبری هرگز به اهداف خود دست پیدا نکرده اند.

ناصری با تاکید بر لزوم حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات عنوان کرد: مردم باید در برابر دسیسه های دشمنان آگاه و هوشیار باشند و اجازه ندهند دشمنان به اهداف خود دست پیدا کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه استکبار جهانی توطئه های خود را از چندی پیش و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آغاز کرده است، گفت: ملت باید در برابر این دسیسه ها بیدار و هوشیار باشند.

وی همچنین با اشاره به لزوم آماده سازی بستر برای حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید شرایط برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و پرشور را فراهم آورند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: مسئولان در راستای تحقق منویات رهبری تلاش کنند.

خطیب جمعه یزد بیان کرد: رفت و آمد تجاری با دیگران و آمریکا به این معنا نیست که ما تابع آنها شویم و ارزش‌های دینی و انسانی خود برای تعامل تجاری با آنها نادیده بگیریم بلکه باید روز به روز با تکیه بر ظرفیت های داخلی قوی تر شویم.


ارسال نظرات