خطیب جمعه ابرکوه مطرح کرد:

عدم حدّ و مرز در ثبت نام کاندیدها جایگاه ریاست جمهوری را به بازی گرفته است/ سرمایه گذاری در ابرکوه سکوی جهش اقتصادی است

امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه گفت: ضعف قانون در مشخص کردن حدّ و مرز برای ثبت نام کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری، زیبنده نظام نیست و این جایگاه را به بازی گرفته است.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۸۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزار یبسیج از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن اشاره به ثبت نام کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: متأسفانه ضعف قانون در مشخص کردن حدّ و حریم سنّی و عملی و دیگر شرایط لازم برای ثبت نام این جایگاه را به تفریح و سرگرمی تبدیل کرده و زیبنده نظام نیست. در اسرع وقت باید نقص قانون در این راستا مرتفع شود تا هر کس و نا کسی رسید این جایگاه را به بازی نگیرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مردم در انتخابات پیش رو تجارب گذشته خود را محکی برای توفیق آینده کشور قرار می دهند، تصریح کرد: فرآیند انتخابات باید در طراز ملت بزرگ ایران اسلامی باشد یعنی حتی بیش از گذشته شاهد مشارکت گسترده مردم رقابت سالم تبلیغاتی، امنیّت آراء و سلامت انتخابات باشیم.

وی تأکید کرد: اربابان سیاست باید در مسیر تبلیغات و ارائه برنامه های خود، فرامین رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند، از تنش و تخریب و بی انصافی نسبت به یکدیگر بپرهیزند. تا از یک سو ملت دچار دو قطبی یا چند قطبی کاذب و افراطی نشوند و از سوی دیگر با عبور از این خط قرمز خوراک تبلیغاتی برای ضد انقلاب و بد خواهان فراهم نکنند.

خطیب جمعه ابرکوه ضمن اشاره به سخنان رهبری در دیدار با سران سه قوه، افزود: هدف دشمن نابودی یا از درون تهی کردن نظام اسلامی است. مردم و جوانان، از مسئولان نظام جلوترند چون همان انگیزه گسترده و عظیم که جوانان را وارد کارزار دفاع مقدس کرد همان انگیزه امروز در میدان مقابله با جریان تکفیری و دفاع از حرم، آنان را وارد میدان کرده و بر آن اصرار می ورزند.

حسینی در رابطه با تولید و اشتغال با تأکید بر فرمایشات رهبری، اذعان کرد: نگاه منفی ما به واردات یعنی دیدگاه مثبت به تولید و اشتغال؛ اگر تولید و اشتغال رونق نیابد باید منتظر تشدید پیامدهای پرخطری مانند بیکاری و رکود و آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد، فساد و مشکلات خانوادگی و سرانجام نارضایتی مردم از نظام و دولت باشیم.

وی یادآور شد: در ابرکوه پتانسیل فراوانی پیرامون تولید و اشتغال وجود دارد. محصول زردآلو، پسته، انار، بادمجان و ... ابرکوه آوازه کشور است، اما عملاً دیگران بهره اصلی از آن می برند. چرا سرمایه داران شهرستان در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی همت نمی کنند تا سود سرشار از تولید، نصیب جوانان همین شهرستان شود.

امام جمعه ابرکوه با تأکید بر اینکه مسئولان شهرستان از سرمایه گذاران استقبال می کنند، ادامه داد: سرمایه گذاری در ابرکوه، سکوی جهش اقتصادی برای فعالیت های مردم است. ما برای ایجاد تولید و اشتغال و فضای کسب و کار بویژه دربخش صنعت گردشگری درشهرستان ابرکوه شرایط منحصر بفرد را در کشور داریم، اما کسی فریادمان را نمی شنود.

ارسال نظرات