محبت به خدا عامل دوری انسان از معصیت

محبت به خدا موجب می شود انسان از معصیت دوری کند.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۴۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
امام جمعه سی سخت در خطبه های نماز امروز این شهر ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: هر کس از مقام عدل الهی و دادگاه الهی بترسد و هوای نفسش را از هواپرستی کنترل کند ماوای او بهشت است.
حجت الاسلام مصباح نژاد با بیان اینکه انسان باید مراقب باشد که نفس چموشش او را هلاکت نکند افزود: انسان با یادآوری تقوا و مبارزه با نفس می تواند به بهشت برسد.
 وی ادامه داد: هر کس به مبارزه با هوای نفس بپردازد نجات می یابد و به بهشت راه پیدا می کند.
امام جمعه سی سخت با بیان اینکه محبت و شوق به خداوند موجب از بین رفتن گناه می شود گفت: محبت به خدا موجب می شود انسان از معصیت دوری کند.
مصباح نژاد با اشاره به اینکه انسان به حقیقت ایمان نمیرسد مگر اینکه محبتش به خدا از محبت به پدر و مادر و فرزندانش و آنچه در دنیا است بیشتر شود افزود: نشانه دیگری که باید با آن فهمید محب خدا هستیم عبادت در دل شب است.
امام جمعه سی سخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات نوروزی رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان کشوری گفت: اتفاقات طول دوران انقلاب نشان داده نظام ظرفیت ها و امکانات لازم برای پیشرفت را دارد و می توانیم به رشد، ترقی و تعالی برسیم.
مصباح نژاد در ادامه به حمله آمریکا به سوریه اشاره کرد و گفت:آمریکا سه راهبرد کنار زدن بشار اسد، تشدید جنگ فرسایشی و طرح تجزیه سوریه را در دست اجرا دارد.
وی ادامه داد: آمریکا می خواهد در سوریه پادگان نظامی بسازد و جنگ فرسایشی در منطقه وجود داشته باشد تا ظرفیت های ایران،روسیه،سوریه و عراق تحلیل برود.
ارسال نظرات