نامگذاری روز ارتش پاسخی به وفاداری ارتشیان

نامگذاری روز ارتش از سوی امام راحل پاسخی به وفاداری ارتشیان بود.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۳۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نماز امروز این شهر با اشاره به نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش از سوی حضرت امام خمینی(ره)، این نامگذاری را پاسخی مناسب به وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: با این نام‌گذاری زمینه‌ی شکل‌گیری ارتشی مقتدر، مکتبی و ولایی در کنار سپاه پاسداران و بسیجیان مقابل جبهه دشمنان و ضد انقلاب فراهم شد که امروز شاهد فداکاری ایثار و استقامت ارتشیان برای دفاع از کیان ایران اسلامی هستیم.
حجت الاسلام موسوی اعظم در ادامه به تشکیل حساب 100 امام با کمک خیران و با هدف محرومیت زدایی و کمک به افراد بی سرپناه اشاره کرد و افزود: از بدو تشکیل این حساب تاکنون افراد بی سرپناه زیادی در کشور صاحب مسکن شده اند.
خطیب جمعه موقت یاسوج ساده زیستی و قناعت را از مهمترین ویژگی های اخلاقی امام راحل و رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: مسئولان و مردم باید از این شاخص های مهم پند بگیرند و آنها را الگوی خود قرار دهند.
حجت الاسلام موسوی اعظم به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و نام نویسی افراد مختلف در این انتخابات و بازتاب آن در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی باید شرایط و ساز وکاری مناسب برای نام نویسی نامزدها و حفظ جایگاه نهاد ریاست جمهوری بیاندیشند.
ارسال نظرات