خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء انجام شد:

برگزاري آيين نكوداشت مداحان و خادمین امامزاده سیدبهلول خوی

در ایام پر برکت اعتکاف، آيين نكوداشت مداحان و خادمين حسيني با حضورحجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرايي در امامزاده سیدبهلول خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۷۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهداء در جمع دوستداران و پیروان اهل بیت و میراث داران معنوی با این عنوان که خط واقعی ما ولایت است، خاطر نشان کرد: حرکت همه افراد باید در مسیر ولایت باشد و مطیع اوامر و تدابیر رهبری.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرايي گفت: مهمترین خط بسیج دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی است و ما می بینیم که در این مسیر و ترویج فرهنگ اسلامی با تمام جان و دل قدم در میادین سخت گذاشته و پشتیبان ولایت است.

این مقام مسئول با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا تصریح کرد: امروزه تمامی رسانه های دنیا روی این حماسه و آزمون عظیم ایرانیان زوم کرده اند و اگر بصیرت مردم و لبیک گویی به تدابیر رهبری کم رنگ باشد آسیب سختی به مملکت وارد می شود.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرايي ادامه داد: امت بدون امام هیچ گونه اقتداری ندارد چرا که تقطه اصل امت اسلامی ولایت است.

وی با این عنوان که دشمن اصلی ایران آمریکاست افزود: این شیطان بزرگ دست به هر دسیسه و ترفندی برای ضربه زدن به ایران و اسلام می کند و دست بردن به اعتقادات و شبه افكنی یکی از این ترفندهاست لذا بايد خادمین و مداحان حسینی بصیرت خویش را ارتقا یابند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سپاه شهداء استان آذربايجان غربي با گریز به معیارهای فرد اصلح برای کاندیداشدن افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات دلیل اعتماد به نظام اسلامی است و کاندیدهایی که در مسیر شهدا و انقلاب قرار بگیرند باطبع از اولویت بالایی برخوردار هستند.

این مقام مسئول ابراز داشت: خداوند خود حافظ دینش است و اسلام صدای مظلومان را به جهانیان رسانده است.

ارسال نظرات