خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه خوی:

انتخابات رای هدفمند و حرکت انقلاب و مشارکت فعال مردم را می طلبد

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو گفت: مردم باید از روحیه انقلابی وهوشیاری بالایی برخوردار بوده و مشارکت فعال، رای هدفمند و حرکت انقلابی در انتخابات را سرلوحه خویش قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۷۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه خوی در نشست بصیرتی حوزه شهید عاشوری با اشاره به پیشرفتهای کشور در بیشتر زمینه ها اعم از زمینه های علم و فناوری و زمینه های خدمات رسانی به مردم و فعالیتهای نظامی و ... خاطر نشان کرد: نباید در جاهایی چون سر وسامان دادن به اقتصاد کشور، جلوگیری فساد و .... که عقب هستیم دست از تلاش و کوشش برداریم بلکه باید برای رسیدن به این اهداف راهبرد رهبری را که داشتن روحیه انقلابی یعنی روح حرکت به جلو، روح پیشرفت و روح ابتکار و نوآوری است را سرمشق قرار دهیم که این نیز مستلزم داشتن نیروی انقلابی است.

عیوضلو با بیان اینکه در آستانه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر روستا هستیم، گفت: از آنجا که این نظام، یک نظام مردم سالار دینی است و با نظام لیبرال دموکراسی تفاوت ماهوی دارد، قطعا حضور مردم برای اثبات چندمین بار در دفاع از انقلاب، در عرصه‌های منطقه ای و جهانی بسیار مهم است و می‌تواند زمینه ساز تغییر نگرش مردم منطقه و جهان باشد.

وی خطاب به جوانان ادامه داد: باید مطالعات و تحقیقات خویش را در زمینه های سیاسی و مسایل روز افزایش دهیم و نسبت به آنچه که میگذرد، هوشیار باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی خاطر نشان کرد: در وهله ای از زمان که قرار است افرادی را برای شهر و کشورمان انتخاب کنیم باید دقت و تحقیق کافی و لازم را داشته باشیم و تنها به گفته های برخی از افراد بسنده نکنیم. بلکه لازم است به افرادی اعتماد بکنیم که واقعاً به دین‌داری او به تقیّد اینها اعتقاد داشته باشیم نمایندگان مردم باید با ویژگیهایی که امام و رهبری گفته اند تطابق داشته باشند و از بین منویات رهبری کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم.

وی در پایان و با اشاره به دسیسه های دشمنان که آمریکا در راس آنان قرار داردگفت: امریکا عمق استراتژیک و اقتدار ما را هدف گرفته است لذا مردم باید از هوشیاری بالایی برخوردار بوده و مشارکت فعال، رای هدفمند و حرکت انقلابی در انتخابات داشته باشند.

ارسال نظرات