خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

جنگ نرم پیچیده تر و مخرب تر از جنگ سخت است

فرمانده سپاه عجب شیر در جمع بسیجیان حوزه الغدیر با اشاره به آثار و پیامدهای جنگ نرم در مقایسه با جنگ نظامی و سخت گفت: جنگ نرم بسیار پیچیده تر، خطرناک تر و مخرب تر از جنگ سخت است.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۳۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور با بیان اینکه دشمان با جنگ نرم ایمان، اعتقاد و باورهای ما را نشانه گرفته اند افزود: دشمن می خواهد با تغییر باورها و اعتقادات هویت اسلامی را از جامعه بزداید.

وی اظهار داشت: دشمن در جنگ نظامی و سخت به دنبال تصرف خاک است ولی در جنگ نرم تصرف ایمان و اعتقادات و ذهنیات افراد جامعه برای دشمن مهم است که در آن هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی جود ندارد.

فرمانده سپاه عجب شیر با اشاره به آسیب های فضای مجازی و ماهواره تاکید کرد: تضعیف اساس و بنیان خانواده ها و کمرنگ کردن نقش والدین در تربیت فرزاندان از آسیب های اجتماعی است که باید بیشتر مورد توجه خانواده ها قرار گیرد.

وی اعتقاد و التزام عملی به اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و پیروی از راه شهدا را از راه های مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان عنوان و بیان کرد: مسئولان اجرایی و همه نهاد های انقلابی و فرهنگی باید مواظب جنگ نرم و نفوذ افراد مورد تایید دشمن در مراکز تصمیم گیری نظام باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها