خبرهای داغ:
در قالب طرح شوق زیارت؛

400 مددجوی تحت حمایت به مشهد مقدس اعزام شدند

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه اعزام خانواده‌های تحت حمایت به اردوهای زیارتی از مهم ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد است، افزود: 400 مددجوی تحت حمایت این نهاد در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۱۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی ادامه داد: اردوهای زیارتی کمیته امداد با هدف تقویت و ارتقای روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد نشاط معنوی مددجویان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط روحی و روانی مددجویان، تقویت باورهای دینی، ارج نهادن به خانواده های نیازمند و سمت و سو بخشیدن به کمک خیران از جمله اهداف طرح شوق زیارت است خاطر نشان کرد: خیران می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*1*8877* با وارد کردن مبلغ کمک‌های خود را پرداخت کنند.

زمانی با دعوت از خیران برای مشارکت در تامین هزینه های اعزام مددجویان به مشهد مقدس، اظهار کرد: این نهاد با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران اقدام به اجرای طرح شوق زیارت به منظور اعزام مددجویان به مشهد مقدس می کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اضافه کرد: آموزش سبک زندگی، برگزاری کلاس های آموزش خانواده، برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی برای زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج و پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و طلاب علوم دینی از جمله برنامه های فرهنگی این نهاد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها