اختصاص بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی مدارس منطقه 20

خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اختصاص 20 میلیار ریال برای بهسازی مدارس در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۵۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین مسلمی گفت: به منظور بهبود وضعیت فضاهای تحصیلی دانش آموزان ،بهسازی مدارس در قالب فعالیت های عمرانی، تجهیزی و برنامه ای با هزینه 20 میلیارد ریال انجام شد.

مسلمی با بیان اینکه بیش از 15 میلیارد ریال صرف رفع نواقص عمرانی مدارس شده است، خاطر نشان کرد: مجموعه فعالیت های عمرانی در این مدارس در قالب رنگ آمیزی، ایزوگام، روکش آسفالت و مرمت ساختمان 121 مدرسه، طبق برنامه زمان بندی در نیمه نخست سال 95 انجام شد.

وی با اشاره به اینکه، در یک دهه اخیر اقدامات موثر و سازنده ای در اماکن آموزشی انجام شده است، عنوان کرد: هر ساله در طرح حمایت از مدارس و مراکز آموزشی ، در مناسبت های ملی و مذهبی، ویژه برنامه های متنوع و گسترده آموزشی ، سلامت محور، تفریحی، ورزشی، فرهنگی و اجتماع محور در مدارس اجرا می شود که در سال گذشته بیش از 8  میلیارد ریال برای اجرای این برنامه ها هزینه شد.

وی به بهسازی 7 مدرسه استثنایی و 28 مدرسه در محلات کم برخوردار این منطقه اشاره کرد و افزود: اقدامات عمرانی، تجهیزی و برنامه ای به منظور تامین شرایط بهینه آموزش پذیران، خدمات رسانی به محدوده حریم و ساکنان روستانشین، کمک به مدارس دارای شرایط ویژه و همچنین مدارس کودکان کار و خیابان از اقدامات مدیریت شهری در سال گذشته بود.​

ارسال نظرات