یکی از اساتیدحوزه علمیه قم:

نامزدهای انتخابات با بیان توانمندی‌های واقعی خود را به مردم معرفی کنند

استادحوزه علمیه قم گفت: نامزدهای انتخابات با بیان توانمندی‌های واقعی و نه شعاری؛ خود را به مردم معرفی کنند و سعی نکنند با شعارهای غیرواقعی و صرفا انتخاباتی رای مردم را به سمت خود جلب کنند که این مهم خارج از اصول اخلاقی و ایمانی به شمار می‌آید.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۹۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام فرشاد یکی از روحانیون حوزه علمیه قم در مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) در بهاباد با بیان اینکه اعتکاف بهترین فرصت مناجات با خداوند است، گفت: ماه رجب زمان توسل به خدا، توبه و خودسازى است.

آئین جشن میلاد مولود کعبه مولی الموحدین حضر ت علی (ع) با حضور امام جمعه ،فرماندار روحانیون و جمعی از مسولان و معنکفین در محل مسجد جامع بهاباد برگزارشد

حجت الاسلام فرشادیزدی یکی از روحانیون حوزه علمیه قم در سخنانی با تبریک ولادت با سعادت نخستین امام شیعیان حضرت علی علیه السلام وتبریک روز پدروایام البیض ماه رجب وبا بیان اینکه رجب، ماه توسل، توبه و خودسازى است،گفت: یکی از فضیلت‌های ماه رجب واقع شدن ایام‌البیض در آن است و فرصت کم‌نظیر اعتکاف در ماه رجب یک فرصت ارزشمند و گرانبهاست.

وی با اشاره به اینکه حضور در اعتکاف و پرداختن به نیایش و مناجات با خداوند از سفارشات قرآن کریم و اهل بیت (ع) است، خاطرنشان کرد: اعتکاف بهترین فرصت مناجات و انس گرفتن با خداوند است.

این روحانی برجسته با اشاره به اینکه ماه رجب بهترین فرصت برای فراگیری و پایبندی به مسائل دینی است گفت : ماه رجب بهترین فرصت برای فراگیری و پایبندی به مسائل دینی و بهترین زمان برای سیر الی الله و حرکت در مسیر قرب الهی است.

وی در ادامه با سخنی ا ز امام صادق (علیه السلام) در مورد كرامت و فضیلت این ماه می‌فرماید: آنگاه كه قیامت بر پا شود منادی الهی فریاد می‌زند أین الرجبیون؟ كجایند آنان كه ماه رجب را گرامی داشتند و از آن بهره‌ها بردند.

این روحانی برجسته بابیان اینکه ماه رجب از جمله فرصتهایی است که باران رحمت الهی جاری است و تشنگان زلال حق و معرفت به خوبی می توانند از آن سیراب شوند گفت : حضرت محمد(صلی الله علیه واله) در این باره مى فرماید: رجب، "شهرالله الأصم" است و بدان سبب آن را "اصم" نامیدند که هیچ ماهى به پایه عظمت آن نمى رسد

وی افزود: باید بدانیم که رجب ماه خدا، شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است، پس هرکس یک روز از رجب را روزه بدارد، مستحق رضوان الهى گردد و روزه اش غضب الهى را خاموش کند و خداوند درى از درهاى جهنم را بر او ببندد. اگر کسى به اندازه تمام زمین طلا انفاق کند، برتر از روزه یک روز آن نخواهد بود... هرگاه شب شود، دعایش مستجاب خواهد بود .

حجتت الاسلام فرشاد با اشاره به انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری تصریح کرد : کاندیداها و طرفدارانشان فضای رقابت را با اهانت؛ تخریب و متهم کردن یکدیگر مسموم و به سمت و سویی هدایت نکنند که دشمن بتواند از این فضا برای دست‌یابی به اهداف پلید خود بهره‌‌برداری ابزاری کند.

این عالم وارسته گفت: نامزدهای انتخابات با بیان توانمندی‌های واقعی و نه شعاری؛ خود را به مردم معرفی کنند و سعی نکنند با شعارهای غیرواقعی و صرفا انتخاباتی رای مردم را به سمت خود جلب کنند که این مهم خارج از اصول اخلاقی و ایمانی به شمار می‌آید.

ارسال نظرات