خبرهای داغ:
شهردار نهاوند خبر داد

اجرای 4 هزار مترمربع عملیات لکه‌گیری در معابر شهر نهاوند

شهردار نهاوند از اجرای 4 هزار مترمربع عملیات لکه‌گیری در معابر شهر نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۵۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
اميررضا يوسفيان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با بیان اينكه عمليات لكه گيري آسفالت از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده خاطر نشان کرد: عملیات لکه‌گیری و آسفالت، بهسازی و حذف ناهمواری های معابر با تناژ مصرفی 400 تن به متراژ تقريبي 4 هزار مترمربع در سطح شهر اجرایی شده است .

وی افزود: با فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت عوامل عمرانی این شهرداري اقدام به لکه گیری اساسی آسفالت در معابر اصلی، بلوارها و همچنین محلات کرد.

شهردار نهاوند در ادامه با بیان اینکه لکه گیری اساسی یکی از درخواست‌های اصلی شهروندان است، عنوان کرد: امسال به علت کاهش دمای هوا و بارش ها آسفالت خیابان ها و معابر نیازمند لکه گیری اساسی است که در این راستا ترمیم آسفالت در معابر مورد نیاز توسط واحد عمران آغاز شده است .

وی ادامه داد : آسفالت مناسب خیابان ها و معابر شهر یکی از خواسته شهروندان از شهرداری است، اما بعضی اوقات معابر به دلیل حفاری دستگاه های مختلف دچار آسیب می شوند .

یوسفیان رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای مدیریت شهری نهاوند برشمرد و ادامه داد: تلاش می شود تا با جلوگیری از کنده کاری های بی جا و مدیریت حفاری های اجتناب ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان ها و معابر عمومی جلوگیری شود .

وی در پایان خاطرنشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این شهرداري قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین‌شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات