مسئول سازمان بسیج کارگری استان مرکزی اعلام کرد؛

تشکیل و تقویت شورای قشر در شهرستان ها از مهمترین برنامه های سال 96

مسئول سازمان بسیج کارگری استان مرکزی با اشاره به اهمیت شورای قشر در استان‌ها گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما در سال 96 تشکیل و تقویت شورای قشر در سطح استان و شهرستان‌ها است‌‎‌.
کد خبر: ۸۸۴۶۰۶۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری محسن ربیعی مسئول سازمان بسیج کارگری استان مرکزی با اشاره به اهمیت شورای قشر در تحقق منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: :شورای قشر در شهرستان‌ها نقش مهمی به اجرای برنامه های بسیج کارگری و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی دارد از همین رو یکی از برنامه های ما در سال جاری تقویت این شورا در سطح استان می باشد.

وی ادامه داد: در سال جاری سازمان بسیج کارگری استان به صورت جدی پیگیر تشکیل کمی و کیفی جلسات شورای قشر در شهرستان ها می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان مرکزی در پایان با توجه به برگزاری کنگره شهدا در سال گذشته، خاطر نشان کرد: کنگره عظیم شهدای کارگری استان که در اواخر سال95 با حضور بیش از شش هزار نفر در مصلی بیت المقدس اراک برگزار گردید که برگزاری چنین کنگره عظیمی نشان از تعامل بالای سازمان بسیج کارگری با ادارات و ارگان های مرتبط، مدیران کارخانجات صنعتی و از همه مهمتر در صحنه بودن فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج کارگری استان میباشد.

انتهای پیام/ر
ارسال نظرات