مسجد دانشگاه جامع امام حسین(ع) افتتاح شد

خبرگزاری بسیج: مسجد دانشگاه جامع امام حسین(ع) همزمان با ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین(علیه السلام (ع) مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۵۹۴۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) مسجد و یادمان شهدای دانشگاه جامع امام حسین(ع) با حضور حجت الاسلام عبدالله صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سردار محمدرضا حسنی آهنگر، فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع)، اساتید و دانشجویان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 حجت الاسلام صادقی پس از اقامه نماز ظهر و عصر در سخنانی، با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به دانشگاه جامع امام حسین(ع)، خاطر نشان کرد: طرح ساخت این مسجد از سال  74  با حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) مطرح شد و خوشحالیم که این بنای معنوی همزمان با روز فرخنده ولادت امیر مومنان برای برگزاری فرایض دینی و برنامه های فرهنگی مورد بهره برداری قرار می گیرد.  در ادامه این مراسم از دست اندرکاران ساخت مسجد قدردانی به عمل آمد.

لازم به ذکر است که این مسجد به متراژ 1000 متر مربع و با معماری آرامبخش به همراه رنگ ها و طرح هایی خاص نمازگزاران را به آرامشی ظاهری و باطنی می کشاند. مسجد دانشگاه جامع امام حسین(ع) در محیط داخلی دانشگاه و در جنب ساختمان فرماندهی قرار گرفته است.

ارسال نظرات