فرماندار ری:

امنیت شاخص اول در امر توسعه کشور است

خبرگزاری بسیج: فرماندار شهرستان ری، امنیت را شاخص اول در امر توسعه کشور دانست و گفت: اگر در کشور امنیت حاکم باشد مولفه های دیگر در رشد و توسعه نیز با سرعت شکل خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۵۹۱۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

   هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در دیدار فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان، شاخص اول در توسعه کشور را امنیت برشمرد و اظهار داشت: اگر کشور دارای همه مولفه های پیشرفت باشد اما امنیت نداشته باشد هیچگونه پیشرفتی حاصل نخواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای انتظامی نقش بسزایی در تامین امنیت اجتماعی و فرهنگی کشور دارند، گفت: عملکرد خوب نیروهای انتظامی در کسب رضایت اجتماعی بسیار موثر است.

فرماندار ری عملکرد و نقش نیروهای انتظامی در تحقق شعار سال 96 را اساسی دانست و تصریح کرد: هرچقدر جلوی مفاسد اقتصادی گرفته شود مفاسد و معضلات اجتماعی نیز کمتر رخ خواهد داد.

جمالی پور افزود: اگر در حوزه اقتصادی به یک رونق پایدار دست بیابیم سایر مشکلات کشور از قبیل اشتغال و ازدواج مرتفع خواهد شد.

وی همچنین نقش نیروی انتظامی را در امنیت برگزاری انتخابات مهم برشمرد و اظهار داشت: هرچقدر رضایتمندی مردم از عملکرد نیروهای انتظامی بیشتر شود نقش حضور مردم در عرصه انتخابات نیز پررنگ تر خواهد بود. 

معاون استاندار تهران تاکید کرد: در انتخابات پیش رو نیروهای انتظامی و امنیتی با وسواس و تلاش مضاعف از امانت مردم صیانت نمایند .

وی گفت: تمام دستگاه ها و نهادها فارغ از علایق و سلایق سیاسی باید امانتدار رای مردم باشند و همتشان برای حفظ و صیانت آرای مردم باشد.

فرمانده انتظامی شهرری نیز در این دیدار به ارائه گزارش اهم فعاليتهاي سال گذشته ناجا پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران ما امنیت خوب و ایده آلی در سطح شهرستان حاکم بود و در سال جدید نیز با تلاش و همت بیشتر پرسنل خدوم نیروی انتظامی، شاهد فضایی آرام و بدون تهدید در سطح شهرستان ری خواهیم بود.

ارسال نظرات