برگزاری اولین جلسه مبارزه با قاچاق کالا وارز در فرمانداری شهرستان قدس،درسال۹۶

اولین جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز،به ریاست فرماندار در سالن جلسات فرمانداری شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۳۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران،پیش از ظهر امروز، اولین جلسه مبارزه با قاچاق کالا،به ریاست سید مهدی محمدی،فرماندار شهرستان قدس و با حضور معاون سیاسی فرماندار،رئیس صنعت و معدن شهرستان قدس،رئیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان،در  سالن جلسات فرمانداری شهرستان قدس برگزار شد.

سید مهدی محمدی  ضمن تبریک سال نو و میلاد امام جواد (ع) گفت :نامگذاری سال جدید بنام اقتصاد مقاومتی تولد واشتغال است ، امروز تمام اقتصاد دانان اصلی ترین مشکل کشور را تولید میدانند که کاهش تولید ، کاهش اشتغال را در بر دارد.

فرماندار شهرستان قدس افزود : در خصوص قاچاق کالا و خروج ارز از کشور که سالیانه 25 تا 30 میلیارد قاچاق برابر با 5/2 میلیون اشتغال است .

وی ادامه داد : اقداماتی همچون مبارزه با قاچاق کالا وهمچنین آگاهی دادن به شهروندان به وسیله نصب بنر های اطلاع رسانی در سطح شهر که باید به صورت دوره ای نباشد و مردم به این باور برسند که استفاده از کالاهای ایرانی تقویت تولید و اشتغال است.

محمدی در خصوص  مصوبات گذشته گفت : 80٪ مصوبات قبلی انجام شده است و توقع احصای کامل مصوبات را داریم.

وی ادامه داد:یکی از منویات مقام معظم رهبری در منشور اخلاقی  که در سخنرانی  ایشان در مشهد مقدس فرمودند 1- امنیت سرمایه گذاری در کشور ایجاد شود .2- مبارزه با قاچاق کالا ( آن هم نه مبارزه با خورده فروشان).

این مقام مسئول افزود: اگر بخواهیم رونق در کشور ایجاد شود یکی از راه ها ، مبارزه با قاچاق کالاست  ونقشه راه خوبی در دولت ترسیم شده است و همه نیروها اعم از نیروهای انتظامی  اداره صنعت معدن و تجارت – کارهای خوبی انجام داده اند و از همه عزیزان تشکر می کنم و انتظار دارم با برنامه ریزی مدون اقدامات کاملتری صورت بگیرد.

فرماندار قدس در پایان اشاره کرد : شهری که قطب صنعتی است و نزدیک به 2 هزار واحد صنعتی دارد قطعا می توانیم در امر تولید موفق تر ظاهر شویم و انتظار داریم آنچه که مطالبه مردم است انشاالله در شهرستان ما محقق شود.
ارسال نظرات