خبرهای داغ:
رییس دفتر مقام معظم رهبری:

عمری باید بگذرد تا شخصیتی‌ مانند آیت‌الله باریک‌بین به وجود آید

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آیت‌الله باریک‌بین در طول عمر خود، دلسوز و علاقمند به خدمتگزاری مردم، ساده زیست و همراه و همگام با مردم در جهت تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۲۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تشییع آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق قزوین و پدر بزرگوار شهید مرتضی باریک‌بین، درگذشت این عالم ربانی، مجاهد و خدمتگزار انقلاب و مردم را تسلیت گفت.
وی با اشاره به اینکه آیت‌الله باریک‌بین با سابقه طولانی فعالیت‌های خود، محبوب دل همه مردم به ویژه شهر قزوین بود، گفت: ایشان با شخصیت والایی که داشتند در طول عمر خود که به نسبت طولانی بود، هرگز از راه حق منحرف نشد.
رییس دفتر مقام معظم رهبری افزود: آیت‌الله باریک‌بین در طول عمر خود، دلسوز و علاقمند به خدمتگزاری مردم، ساده زیست و همراه و همگام با مردم در جهت تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی بود.
گلپایگانی با اشاره به اینکه افرادی که با آیت‌الله باریک‌بین در ارتباط بودند، خوب می‌دانند که ایشان چه شخصیتی داشت، گفت: عمل کردن به آنچه در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی بود، از شخصیت‌های بارز این عالم بزرگوار بود.
این مسوول افزود: آیت‌الله باریک‌بین فرزندش، مرتضی باریک‌بین را در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرد، این کار مهم و ارزشمندی است.
وی با اشاره به بیانات پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه وقتی یک مومن، فقیه و عالم ارزشمند از دنیا برود، شکاف در اسلام ایجاد می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند آن را پر کند، گفت: ساده نیست، عمری باید بگذرد تا شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله باریک‌بین به وجود آیند.
رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: وقتی خبر تسلیت آیت‌الله باریک‌بین را به مقام معظم رهبری دادم غم چهره‌ی مبارک ایشان را فرا گرفت و متاثر و غمناک شدند که این نشان از ضایعه‌ی بزرگ بود.
گلپایگانی با بیان اینکه فقدان آیت‌الله باریک‌بین نه تنها برای مردم قزوین، بلکه همه ما ضایعه‌ی بزرگ بود، افزود: این مصیبت را به زن و مرد، ملت مبارز قزوین، علما و مراجع تقلید، رییس جمهور و بازماندگان و خانواده آیت‌الله باریک‌بین به ویژه پسرش حجت‌الاسلام محمدباریک‌بین، تسلیت می‌گویم.
وی گفت: از حضور مردم شهیدپرور قزوین و مسوولان که هر یک به نوعی خواستند ابراز همدردی با خانواده آیت‌الله باریک‌بین کنند و در این مراسم حضور یافتند تقدیر می‌کنم.
رییس دفتر مقام معظم رهبری افزود: این حضور پرشکوه مردم در تشییع پیکر مطهر آیت‌الله باریک‌بین نشان می‌دهد که ارتباط محکم مردم و روحانیون ناگسستنی است.
گلپایگانی با اشاره به اینکه شخصیت‌های بزرگی از شهر قزوین برخاستند، گفت: این شهر در تربیت و پرورش بزرگانی همچون آیت‌الله باریک‌بین پرآوازه و کم نظیر است.
وی با اشاره به اینکه در شهر قزوین نمازجمعه باشکوهی برگزار می‌شود، افزود: تحقق این مهم، نمونه بارزی از خدمات ارزشمند آیت‌الله باریک‌بین است، که اکنون نیز اهداف عالیه ایشان توسط عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی قزوین پیگیری می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار