اهدای خون اعضای بسیجیان تخصصی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت گرامی‌داشت هفته سلامت اعضای بسیجیان تخصصی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خون اهدا کردند.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۰۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
ظهر امروز و به مناسبت گرامی‌داشت هفته سلامت و میلاد پر خیر و برکت امیرالمومنین امام علی (ع) و همچنین ماه رجب وایام البیض اعتکاف شواری بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و مسؤولان بسیج مهندسین صنعت و معدن، بسیج علمی پژوهشی، بسیج هنرمندان و کارکنان سپاه فتح در انتقال خون استان حاضر و نسبت به اهداء خون خود به منظور کمک به بیماران  نیازمند به فرآورده‌های خونی اقدام کردند.

در این مراسم سید هوشنگ رحیمیان رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تبریک اعیاد اظهار کرد: تداوم برنامه‌های فرهنگی و اهداء خون از برنامه‌های مهم بسیج جامعه پزشکی در سال جاری است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال برنامه‌های متعدد بهداشتی، درمانی و آموزشی در سطح استان برگزار می‌کنیم، گفت: در سال جاری اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی و استقرار بیمارستان صحرایی را در سطح مناطق محرون کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.

رحیمیان همکاری خوب تمامی دستگاه‌های بهداشتی، درمانی و خدماتی و اجرایی در برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید همکاری‌های بهتر و بیشتری داشته باشیم تا بتوان گامی در راستای محرومیت‌زدایی هم‌استانی‌ها برداریم.

ارسال نظرات