مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد:

استغفار،تواضع و صدقه ؛ باعث رضایت الهی می شود

به منظور ارتقاء بینش اعتقادی پایوران، عقیدتی سیاسی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کلاس نور مبین نمود.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۳۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حجه الاسلام شیخ زاده ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام جواد(ع) در این جلسه گفت: حضرت امام جواد(ع) در یک روایتی می فرمایند که سه چیز مایه رضایت الهی است که اولین مورد استغفاراست،ماه رجب ماه ریزش گناهان است تمام دعاهایی که در این ماه وارد شده مضمونش استغفار است.

وی با بیان اینکه ماه رجب ماه ریزش گناهان است گفت: انشالله بتوانیم در این ماه موفق به استغفار شویم و از آلودگی ها پاک شویم.

شیخ زاده در ادامه افزود:دومین مورد اهل تواضع بودن است؛نسبت به هم متواضع باشیم هم از نظر ظاهری و هم از نظر فکری،حضرت امام (ره)می فرمودند که حتی کفار را لعن نکنیم کسانی را لعن کنیم که ائمه(علیهم السلام)آنها را لعن کرده اند چرا که شاید در لحظه آخر توبه کنند و از ما بهتر شوند.

این کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد: سومین مورد صدقه است که صدقه همه اش پول و وجه نقد نیست بلکه اگر مشکل دیگران را هم حل کنیم این هم صدقه است حضرت آیت الله فاضل لنکرانی جمله ای داشتند که اگر شما واجباتتان را انجام دادید و مستحبات را انجام ندادید و به کار مردم رسیدگی کردید مشکلی ندارد و فردای قیامت بگویید به حکم آیت الله فاضل لنکرانی ما اینگونه عمل کردیم.

ارسال نظرات