مسئول سازمان بسیج علم و فناوری در گفتگو با «بسیج»:

کمک به چرخه تولید علم و مسجد محوری را در سال جدید دنبال می کنیم

قدیانی گفت: در حوزه به کمک به چرخه تولید علم کما فی السابق حمایت از طرح و ابتکارات و اختراعات و راه اندازی مراکز هدایت علمی است که انشاء الله آن را به صورت جدی دنبال می کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۴۵۹۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

کمک به چرخه تولید علم و مسجد محوری را در سال جدید دنبال می کنیمدکتر قدیانی رئیس سازمان بسیج علم و فناوری کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: برنامه های سازمان بسیج علم و فناوری در سال جدید بر چهار محور اصلی اجرایی می شود.

وی با اشاره به این محورها افزود: محور اول گفتمان سازی، محور دوم توانمند سازی، محور سوم کمک به چرخه تولید علم و دانش و چهارمین محور کمک به تحول در حوزه علوم انسانی است.

رئیس سازمان بسیج علم و فناوری کشور خاطر نشان کرد: محور اصلی تمرکز برنامه های اصلی سازمان بسیج علم و فناوری بر دو موضوع اساسی است.

دکتر قدیانی ادامه داد: موضوع اول، بحث مسجد محوری در فعالیت های علمی است که انشاء الله امیدواریم بتوانیم امسال قریب به 763 پایگاه علمی در مساجد را راه اندازی کنیم تا خدمات علمی و پژوهشی را به بسیجیان ارائه کنیم. موضوع دوم نیز در حوزه به کمک به چرخه تولید علم کما فی السابق حمایت از طرح و ابتکارات و اختراعات و راه اندازی مراکز هدایت علمی است که انشاء الله آن را به صورت جدی دنبال می کنیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار