امام جمعه اشتهارد;

دشمن اقتصاد ما را نشانه رفته است/دغدغه مردم و رهبری مسائل اقتصادی و بیکاری است

حجت الاسلام خالقپرست گفت: دشمن اقتصاد ما را نشانه رفته است علی رغم همه تلاش هایی که به گفته مسئولین صورت گرفته اما باز هم دغدغه و مطالبه مردم و رهبری مسائل اقتصادی، بیکاری، تورم و رکود می باشد ،از جمله مواردی که کشور را فلج کرده است.
کد خبر: ۸۸۴۴۳۹۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه اشتهارد اظهار داشت: سال ۹۶ توسط سکاندار انقلاب و نظام اسلامی بنام سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نام گذاری شده است لذا امیدواریم امسال سال رونق اقتصادی، رفع بیکاری و برطرف شدن موانع و مشکلات برای کشور و ملت عزیز باشد.

دشمن اقتصاد ما را نشانه رفته است/دغدغه مردم و رهبری مسائل اقتصادی و بیکاری است

وی در ادامه افزود: رهبر فرزانه و امام والمسلمین بانگاه اقتصادی، چند سالی است که با نامگذاری سال جدید راه و روش فعالیت های یکساله کشور را مشخص می نمایند، چون دشمن اقتصاد ما را نشانه رفته است علی رغم همه تلاش های که به گفته مسئولین صورت گرفته اما باز هم دغدغه و مطالبه مردم و رهبری مسائل اقتصادی، بیکاری، تورم و رکود می باشد از جمله مواردی که کشور را فلج کرده است.

امام جمعه اشتهارد ادامه داد: همه خوشحال خواهند شد که ببینند مشکل بیکاری حل شده اما وقتی دریافت های نابرابر و ویژه خواری و رانت ها و اشرافگری در مسئولین پدید آید این عمل زشت به سطوح پایین جامعه در قشر متوسط و فقیر نیز بعنوان یک ارزش تلقی می شود و زندگی ها دچار خسران و ناهنجاری های جامعه بیشتر می شود و جای قناعت طبع و زندگی ساده و با محبت را می گیرد.

وی با بیان چند مثال کوچک در مورد بیکاری در شهرک صنعتی اشتهارد خاطر نشان کرد: طبیعی است گه رهبری و مردم نگرانند چرا که بیشترین مراجعات به مسئولین و دفاتر ائمه جمعه در کشور در خصوص کار و بیکاری جوانان بویژه تحصیل کرده ها است، مشکلی که مسئولین در برخی موارد گناه را به گردن قبلی ها می اندازند!

منبع: تات خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها