خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی هشترود:

هدف دشمن ترویج رفاه طلبی در مقابله با فرهنگ ایثار و شهادت است

مسئول بسیج دانش آموزی هشترود در حاشیه آیین تجدید میثاق دانش آموزان مدرسه شهید باهنر این شهرستان، گفت: دشمنان با ترویج روحیه رفاه طلبی می خواهند سلاح ایمان را از ملت ایران بگیرند و روحیه ایثار و شهادت طلبی را مانعی برای رسیدن اهداف شوم خود می بینند.
کد خبر: ۸۸۴۳۹۹۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

جعفر اسمعیل نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: کلید بسیاری از پیروزی ها در عملیات های دوران دفاع مقدس روحیه شهادت طلبی، ایثار و مقاومت ملت ایران و رزمندگان اسلام در برابر دشمنان بود.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم از اسلام و انقلاب در برابر توطئه های شوم دشمنان دفاع کنیم باید روحیه شهادت طلبی را در جامعه ترویج دهیم و از انقلاب حفاظت و حمایت کنیم.

اسمعیل نژاد ادامه داد: هدف آمریکا و اسرائیل از ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی از بین بردن اسلام و قرآن در ایران و منطقه است ولی با روحیه ایثار و شهادت که امام و رهبری به ملت ایران داده اند می توان مقابل خوی وحشی گری تروریست ها ایستاد و آن ها را شکست داد.
وی با تاکید به اینکه باید یاد حقیقت و خاطرهشهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن، زنده نگه داشت اظهار داشت: زیارت مزار شهدا انگیزه ما را دوچندان خواهد کرد چراکه شهید زنده است و می توانیم با او ارتباط برقرار کنیم و با توسل به آن ها گام های موثری در راستای خدمت مخلصانه به مردم به ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران برداریم.

دانش آموزان مدرسه شهید باهنر  هشترود با حضور در مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه به روح شهیدان با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها