تقدیر از جمعیت هلال احمر استان زنجان در حوزه نماز

طی مراسمی که از سوی ستاد اقامه نماز استان در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار شد، از جمعیت هلال احمر استان زنجان بعنوان دستگاه برتر در ترویج و توسعه نماز تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۹۱۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه نماز انسان را به خدا نزدیکتر میکند گفت: نمازتنها عبادتی است که تعطیل بردار نبوده ودر همه ادیان وجود دارد.

آیت الله خاتمی افزود:برای رسیدن به مراتب بالای سیروسلوک کنار گذاشتن رذایل و افزودن بر فضائل اخلاقی از ساده ترین اقدامات است.

وی با قدردانی از حوزه علمیه ، سازمان تبلیغات اسلامی و علما در جهت ترویج این فریضه واجب الهی گفت: مسئولین ادارات ، ستاد اقامه نماز و نگاه مثبت استانداری زنجان هم از مهمترین عوامل برای رونق و ترویج نماز دستگاهها بوده است.

در ادامه این جلسه رحیم عصفوری معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار زنجان با ا شاره به اینکه مهمتر از تفاهم‌نامه‌ها و برنامه‌هایی که برای برگزاری نماز انجام می‌شود، اعتقاد، ایمان و اراده مدیران ادارات در برگزاری نماز است، تاکید کرد: همت و اعتقاد مدیران و کارکنان ادارات در برگزاری نماز مهمترین مولفه در پیشبرد اهداف این حوزه در سطح استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: با توجه به آمار، تلاش‌های خوبی در سطح استان صورت گرفته است و انتخاب ۴۳دستگاه از ۹۳دستگاه استان در سطح ملی و در رتبه‌های اول تا سوم نشان از این تلاش دارد.

سپس سعید ناصری رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان اظهار کرد: ستاد اقامه نماز به دنبال مچ گیری نیست بلکه با همت جمعی در تلاش برای افزایش ظرفیت دستگاه‌های مختلف در سطح استان است زیرا هرچه نماز رشد کند، زمینه رشد استان فراهم می‌شود و این هدف ستاد اقامه نماز است.

ناصری تصریح کرد: در استان ۹۳دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد ۶۸دستگاه حائز رتبه برتر تقدیر، ۲۰دستگاه حائز تقدیر و عملکرد ۵دستگاه نیز قابل قبول بود و نکته قابل توجه این است که دستگاه حائز تذکر در سطح استان نداشتیم این در حالی است که در سال‌های قبل مصداق‌هایی در این زمینه بودند.

رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه ۷۱دستگاه در استان در سطح کشوری مطرح بودند ولی به دلیل استقبال استانی این تعداد به ۹۳دستگاه ارتقا پیدا کرد، گفت: ۱۹دستگاه از این ۷۱دستگاه دارای وظایف اختصاصی هستند که از آن جمله می‌توان به آموزش و پرورش و شهرداری اشاره کرد.

ارسال نظرات