مجید پیروزان:

578 پروژه آموزشی توسط خیرین در شهرستان های تهران ساخته شده است

خبرگزاری بسیج: مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران از احداث بیش از 578 پروژه خیر ساز در شهرستان های استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۴۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مجید پیروزان با اشاره به شناسایی پروژه های خیر ساز در شهرستان های استان تهران از 20 سال گذشته تاکنون، خاطر نشان کرد:  تعداد کل پروژه های خیر ساز در شهرستان های استان تهران  578 مورد است که تعدادی از این پروژه ها نیز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده است.

 وی گفت: این پروژه ها شامل: مدرسه، سالن ورزشی، کتابخانه، نمازخانه و ... است که پیش بینی می شود آمار آن بیش از اینها باشد چون تعدادی از پروژه های ساخته شده به نام خیر ثبت نشده است و آمار متقنی از تعداد کل پروژه های خیر ساز در دسترس نیست.

 پیروزان افزود: 320 پروژه خیری شامل مدرسه، نمازخانه، سالن ورزشی و ... در شهر تهران و 578 پروژه در شهرستان های استان، توسط نیک اندیشان خیر ساخته شده است. وی با اشاره به وجود 3000 پروژه در سطح شهرستان های استان، خاطر نشان کرد: از این تعداد، 578 مدرسه خیرساز بوده و بقیه دولتی، استعداد درخشان و ... است.

وی به تشریح پروژه های اجرا شده در سطح شهرستان های استان تهران، پرداخت و تصریح کرد: از تعداد 578 پروژه، 6 پروژه در جواد آباد، سه پروژه در فیروزکوه، 15 پروژه در بهارستان یک، 23 مورد در پیشوا، 20 پروژه در ری یک، 25 پروژه در ری دو، 11 پروژه در رودهن، دو مدرسه  در چاردانگه، 11 مدرسه  در فشافویه، 40 پروژه  در پاکدشت، 17 پروژه در بهارستان دو، 55 مدرسه در اسلامشهر، 85 پروژه در شهریار، 42 مورد در ورامین، 31 پروژه در کهریزک، 22 پروژه در شهرستان جدید التاسیس پردیس شامل جاجرود، بومهن و پردیس، 35 پروژه در شهرستان قدس، 35 پروژه در دماوند، 35 پروژه در ملارد، 31 پروژه در قرچک و 28 پروژه در رباط کریم احداث شده است.

  

 

 

ارسال نظرات