بازیکن قائمشهری پرسپولیس گل خود را تقدیم شهید مدافع حرم کرد:

یاد شهید بلباسی پس از گل پرسپولیس نشان از اعتقاد بر اصول و ارزشهای دینی بازیکنان دارد

حرکت پس از گل علیپور و یاد شهید مدافع حرم و علمدار اردوهای جهادی و راهیان نور مازندران که در اردیبهشت سال گذشته در خانطومان سوریه در دفاع از مظلومان و حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسید (شهید محمد بلباسی) خوشنودی مضاعفی برای هواداران پرسپولیس، آحاد متدینین و معتقدین به اصول ارزشی اسلام اصیل ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۰۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، پرسپولیس تهران در روزی که بازی سراسر دلهره ای را برای هوادرانش انجام داد، بالاخره توانست با گلهای بازیکنان شمالی و جنوبی خود از سد پیکان کامپیوتری بگذرد.
 دقیقه 55 علی علیپور بازیکن قائمشهری که با ضربه شوت ناگهانی از فاصله نسبتا دور و دقیق اولین گل پرسپولیس را رقم زد، گرچه تا حدودی هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد، اما حرکت پس از گل علیپور با یاد شهید مدافع حرم و علمدار اردوهای جهادی و راهیان نور مازندران که در اردیبهشت سال گذشته در خانطومان سوریه در دفاع از مظلومان و حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسید (شهید محمد بلباسی)، خوشنودی مضاعفی برای هواداران، آحاد متدینین و معتقدین به اصول و ارزشهای اسلام اصیل ایجاد کرد.
 اینگونه حرکات، تکرار و  ادامه آن  از سوی بازیکنان محبوب و جوانان مشهور ایران اسلامی، قطعا اثرات مفیدی بر مخاطبین و علاقمندان به ورزش فوتبال و تیم های مطرح و پر طرفداری چون پرسپولیس بجا خواهد گذاشت و آینده ورزش اسلامی را درخشان تر نشان می دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها