مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان زنجان:

نگاه ما در کمیته امداد توسعه پایدار در خانواده هاست

نگاه ما در کمیته امداد امام (ره) استان زنجان همکاری، همراهی و هم افزایی بین تمام حوزه برای شکل گیری توسعه پایدار در خانواده هاست.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۹۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان دراین جلسه با بیان اینکه مسئله اقتصاد هم برای دوست داران نظام مسئله مهمی است و هم برای دشمنان نظام ، گفت : دوستداران نظام به دنبال بهبود وضعیت معیشتی مردم و دشمنان در اندیشه برهم زدن نظام اقتصادی کشور هستند .

هدایت صفری افزود : وظیفه ما در کمیته امداد در حوزه تامین اقتصاد خانواده ها این است که با سیاست گذاری صحیح و هدفمند در چارچوب نامگذاری سال در افزایش توان اقتصادی خانواده های نیازمند مقاوم سازی لازم در این بخش شکل گرفته و تنگناهای موجود درخانواده ها رفع شود.

مدیرکل کمیته امدادامام (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه به ثمر نشستن اقتصادمقاومتی ازدیدگاه مقام معظم رهبری نیازمند مدیرانی با سه ويژگی متدین بودن ، انقلابی و کارآمدی است ، گفت : امروز در امداد این تفکر باید به فهم مشترک و گفتمان واحد در تمامی بخش ها تبدیل شود.

صفری ادامه داد: با داشتن تفکر بسیجی و اقدام جهادی و روحیه انقلابی ارائه خدمات اثربخش درحوزه های مختلف تولید شده و به توانمندی خانواده ها منجر خواهد شد.

وی با تاکید بر داشتن عزم واراده جمعی برای ایجاد اشتغال در همه سطوح امداداستان ، گفت : درسال 96 توسعه فعالیتهای بخش اشتغال در ابعاد کمی و کیفی با تاکید براصل درآمدزایی ، زودبازدهی و پایداری باید مدنظر باشد .

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان از اولویت های اصلی کمیته امداد درحوزه توانمندسازی خانواده هاست، گفت: تمرکز این نهاد دراشتغال زایی مددجویان در سال جدید برروی طرح های دانش بنیان و نوآورانه است .

وی با تاکید براینکه اجرای طرحهای نو و بدیع در سطح استان زنجان بعنوان یک برنامه مهم باید مدنظر باشد، افزود : پرورش گیاهان دارویی ، کشت زعفران ، ایجاد مجتمع های خدماتی ، رفاهی ، توزیعی و بازارچه های فروش محلی ، اجرای طرح پنل های خورشیدی از طرحهایی است که امسال پیگیری و اجراخواهدشد .

صفری با اشاره به اینکه سهمیه ایجاد اشتغال مددجویان استان حداقل دوبرابر سال گذشته است ، ادامه داد : تحقق برنامه ابلاغی در سال 96 نیازمند همت همگانی و عزم و اراده جمعی و ارتباطات بین بخشی مناسب و موثر است .

وی افزود: از مولفه های مهم در کیفی سازی طرحهای اشتغال در امداد توجه به ظرفیت های هرمنطقه است که هرشهرستان باید با ریسک با تدبیر و تمهید طرحهای متناسب با ظرفیت خود طراحی و اجرا نماید.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان با تاکید براینکه آموزشهای فنی و حرفه ای و مهارتهای زندگی در توانمندسازی خانواده ها مکمل همدیگر هستند، گفت : مهارت های فنی و حرفه ای موجب افزایش مهارت در کار وتولید و مهارتهای زندگی موجب افزایش مهارت در نوع نگاه به زندگی می شود.

صفری با اشاره به اینکه با هم افزایی و افزایش مهارتهای فردی توسعه پایدار شکل ميگیرد ، گفت : نگاه ما در امداد همکاری، همراهی و هم افزایی بین تمام حوزه برای شکل گیری توسعه پایدار در خانواده هاست .

ارسال نظرات