گروه جهادی منتظرالقائم(عج) یک مدرسه روستایی در حمیدیه احداث کرد

خبرگزاری بسیج: گروه جهادی منتظرالقائم(عج) با هدف تربیت جوانان حزب الهی و آشنایی این عزیزان با فرهنگ مهدویت و شهادت در غرب استان تهران در سال ۹۵ تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۶۰۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

گروه جهادی منتظرالقائم(عج) متشکل از جوانان مومن و حزب اللهی شهرستانهای ملارد و شهریار در حوزه محرومیت زدایی و خدمات رسانی فعالیت می نماید و نوروز  ۹۶در مناطق محروم استان خوزستان شهرستان حمیدیه بخش گمبوعه روستای سید شریف اقدام به ساخت ۴ حمام و سرویس بهداشتی، ساخت مدرسه ۳ کلاسه تعمیر ومرمت امامزاده سید شریف، برنامه های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، آموزش سبک زندگی اسلامی به بانوان، برگزاری مسابقات ورزشی و آموزش احکام برای روستاییان کرده است.

اثرگذاری اردوهای جهادی به طوری بود که به گفته جوانانی که در این روستا حضور داشتند، موجبات رشد معنوی برایشان بدست آمده بود و توانستند با نفس خودشان مبارزه کنند و همانند مصادیق مقام معظم رهبری: حضور یک جوان مومن در روستا ومناطق محروم ولو اینکه درس قرآن هم ندهد باعث برکت است و با عمل خود نشان می دهند جوانان عزیزی که در این اردو شرکت کردند توانستند فرمایش رهبری عزیز را عملی نمایند. از برنامه های آتی این قرارگاه این است که در مرحله اول در داخل شهرستان های شهریار و ملارد که از محرومیت رنج می برند فعالیت نمایند و در مرحله دوم برای تابستان ۹۶ برنامه ریزی نمایند.

 

  

 

 

 

 

ارسال نظرات