خبرهای داغ:
اخبار کوتاه ورزش شهرستان شاهرود

از برگزاری مسابقات فوتسال جام نوروزی تا جشنواره های ورزشی در روستاها و بخش ها

به مناسبت ایام نوروز برنامه های و جشنواره های مختالف ورزشی در سطح شهرها و بخش های شهرستان شاهرود با حضور ورزشکاران و علاقمندان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۱۷۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت ایام نوروز، مسابقات فوتسال جام نوروزی شهدای روستای مغان با شرکت 5 تیم شاهنامه، بهینه گشت یونس آباد، مهراد شاهرود، پیشکسوتان وتک اسپرت برگزار و در پایان جوایزی به رسم یادبود از طرف هیئت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی شاهرود به تیم های اول تا سوم اهدا شد که به تیم اول، شاهنامه لوح تقدیر و مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ ریال و تیم دوم مهراد شاهرود لوح تقدیر و۱۰۰۰۰۰۰ ریال  و تیم سوم پیشکسوتان لوح تقدیر و به تیم اخلاق، بهینه گشت یونس آباد لوح تقدیر اهدا شد.

برگزاری جشنواره ورزشی و بازيهاي بومي،محلي و سنتي روستای سطوه

همچنین جشنواره ورزشی و بازيهاي بومي،محلي و سنتي روستای سطوه از توابع بخش مرکزی شاهرود در راستاي مصوبات شوراي ورزش همگاني شهرستان شاهرود در روستاي سطوه با حضور پرشور مردم روستا با انجام پياده روي خانوادگي، بازيهاي بومي و محلي و چوب بازي و مسابقات تفریحی برگزار كه در پايان به قيد قرعه به تعدادي از شركت كنندگان جوايز ورزشی اهدا گرديد.

برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی نورزوی دهستان طرود

همچنین پنجمین جشنواره ورزشی و بازيهاي بومي،محلي و سنتي روستای طرود از توابع بخش مرکزی شاهرود در راستاي مصوبات شوراي ورزش همگاني شهرستان در روستاي طرود با حضور پرشور مردم روستا با انجام پياده روي خانوادگي، بازيهاي بومي و محلي و چوب بازي و مسابقات تفریحی انجام شد كه در پايان به قيد قرعه به تعدادي از شركت كنندگان جوايز ورزشی اهدا گرديد.

برگزاری جشنواره نوروزی در روستای احمدآباد خارتوران

همچنین به مناسبت ایام نوروز جشنواره بازیهای بومی و محلی و پیاده روی خانوادگی در محل سالن ورزشی روستای احمداباد خارتوران برگزار گردید.

در این جشنواره که با استقبال خوب اهالی منطقه همراه بود بازیهایی از قبیل رقص وموسیقی محلی، رقص چوب و چولنگ، طناب کشی، مسابقات قویترین مردان از قبیل حمل کنده 100 کیلویی، برگرداندن لاستیک تراکتور و کشیدن تراکتور و مسابقه الاغ سواری و بازیهای تفریحی کودکان مثل ماست خوری وارد فوت کردن ودو و با کیسه گونی طناب کشی برای کو کان برگزار و در پایان جوایز اهدا شده از طرف شورا و دهیاری روستای احمدآباد و دوچرخه اهدایی اداره ورزش وجوانان شهرستان شاهرود در بین ورزشکاران قرعه کشی شد.

برگزاری اولين جشنواره بازيهاي بومي،محلي و سنتي در روستاي خانخودي بخش بيارجمند

اولين جشنواره بازيهاي بومي،محلي و سنتي شهرستان شاهرود در راستاي مصوبات شوراي ورزش همگاني شهرستان در روستاي گردشگري خانخودي بخش بيارجمند با حضور پرشور مردم روستا با انجام پياده روي خانوادگي، بازيهاي بومي و محلي و چوب بازي انجام شد كه درپايان به قيد قرعه به تعدادي از شركت كنندگان جوايز اهدا گرديد.

لازم به ذکر است این جشنواره ها به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود، هیأت ورزش های روستایی و بازیهای بومی و محلی شهرستان شاهرود، هیأت همگانی شاهرود و دهیاری روستاها برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار