افزایش25 درصدی استقبال مردم بابل از سفر های راهیان نور

سهميه اعزامي براي عيد امسال حدود 2هزار نفر تعيين شده است ولی استقبال 2500 نفري را شاهد بوديم که اميدواريم در آینده با همکاري دستگاه‌ها و سازمان‌هاي مسئول ديگر بتوانيم همه درخواست‌کنندگان را به اين اردوها اعزام کنيم
کد خبر: ۸۸۴۲۹۴۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه ناحيه بابل در گفتگویی از اعزام  2000 نفر بابلي اعم از برادر و خواهر در قالب کاروان هاي راهيان نور طی 17 اسفند ماه لغايت 11 فروردين 96  به مناطق عملياتي جنوب کشور خبر داد.

،سرهنگ پاسدار علي اکبر محمدپور اظهارداشت: حضور در سرزمين‌هاي نور يادآور لحظه تولد انسان‌هاست و به واقع مي‌توان آن را سالروز تولد مجددي دانست چون روح، تفکر و انديشه در سفرهاي راهيان نور تولدي دوباره پيدا مي‌کند.

وي با اشاره به وضعيت کمي و کيفي اعزام‌هاي راهيان نور از شهرستان بابل گفت: در سال 94 و 95 تا کنون جمعا 2400نفر سهميه داشتيم که بيش از 2850 نفر جداي از اردوهاي دانشجويي و دانش‌آموزي اعزام شدند و اين نشان‌دهنده تقيد و استقبال مردم پايتخت شهداي شمالي کشور از اين سفرها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل ادامه داد: سهميه اعزامي براي عيد امسال حدود 2هزار نفر تعيين شده است ولی استقبال 2500 نفري را شاهد بوديم که اميدواريم در آینده  با همکاري دستگاه‌ها و سازمان‌هاي مسئول ديگر بتوانيم همه درخواست‌کنندگان را به اين اردوها اعزام کنيم.

وي افزود: اعزام‌ کاروان ها در ده مرحله انجام شد که اولین آن  از ساعت 22 شب 17 اسفند آغاز و آخرين آن در تاريخ 11/01/96 بوده و بيشترين اعزام هم در 27 اسفند بود.

فرمانده سپاه بابل در پايان گفت: در سال گذشته شاهد گرفتن تذکره کربلا و شهادت غيورمردانه شهيدمدافع حرم محمد بلباسي مسئول اردويي سپاه کربلا در همين اردوهاي راهيان نور بوديم که اميدواريم برکات اين اردوها شامل حال همه عزيزان حاضر در اين سفرها شود.

شايان ذکر است: زيارت مرقد مطهر دانيال نبي(ع) در شوش،يادمان فتح لمبين،دهلاويه،شلمچه،اروندکنار،طلائيه،هويزه،نهرخين و اجراي برنامه‌هاي خاص فرهنگي، مذهبي و سخنراني‌هاي متعدد از ويژه‌گي‌هاي اردوهاي راهيان نور امسال خواهد بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها