مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

حسینیه اعظم زنجان برای استقبال از مسافران نورزی از آمادگی لازم برخوردار بود

حسینیه اعظم زنجان برای استقبال از مسافران نورزی از آمادگی لازم برخوردار بود و برنامه هایی برای استفاده گردشگران در حسینیه اعظم زنجان اجرا شد.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۰۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: همزمان با نوروز امسال بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی و گردشگر در سفر به پایتخت شور و شعور حسینی از حسینیه اعظم زنجان بازدید کردند

مجتبی شهامی افزود: جمعی از مسافران نوروزی حسینیه اعظم زنجان از کشورهای دیگر بودند.

وی در ادامه اظهار داشت: حسینیه اعظم زنجان برای استقبال از مسافران نورزی از آمادگی لازم برخوردار بود و برنامه هایی برای استفاده گردشگران در حسینیه اعظم زنجان اجرا شد.

این مسوول تصریح کرد: گردشگران استان های خراسان رضوی، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، اردبیل و قزوین در صدر مسافران استان زنجان قرار داشتند.

شهامی به توزیع بسته های فرهنگی در بین گردشگران نوروزی اشاره کرد و یادآور شد: این بسته ها به صورت تبرک در بین زائران توزیع شد.

مسوول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به استقرار غرفه کودک در حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: 500 کودک به این غرفه مراجعه کرده و با قرائت سوره هایی از قرآن کریم، صحیح خوانی نماز، نقاشی و داستان گویی هدایایی دریافت کردند.

غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی، بصیرت عاشورایی، نمایشگاه مصور از فعالیت ها و برنامه های آستان متبرک و پخش مستندهای معرفی این مجموعه و عکاسی، از جمله دیگر بخش های برنامه های نوروزی این مکان مقدس بوده است.

ارسال نظرات