اردوهای جهادی آشنایی دانشجویان از واقعیت نیاز جامعه است

ما باید جوان ها را با واقعیت ها و نیازها آشنا کنیم و این واقعیت ها و نیازها را به سمتی هدایت کنیم تا بتوانند با شرایط موجود، خودشان را تطبیق دهند و نقش اردوهای جهادی به سزا است.
کد خبر: ۸۸۴۲۶۹۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری در خصوص برپایی اردوهای جهادی گفت:  اردوهای جهادی ابه افتخاری برای دانشگاه و دانشجو تبدیل شده است و بستری برای خدمت کردن، زیستن و تعامل با مردم برای جوانان تبدیل شده است.

مسئول بسیج دانشجویان مازندران افزود: اردوهای جهادی فرصتی برای مدیران فرهنگی و مسئولان دانشگاه هاست تا در بهترین زمان ها و با کمترین هزینه ها در امر کمک به محرومان تلاش کنند.

وی تصریح کرد: به تعبیر رهبر انقلاب که فرموده اند: ما باید جوان ها را با واقعیت ها آشنا کنیم، با نیازها آشنا کنیم و این واقعیت ها و نیازها را به سمتی هدایت کنیم که بچه ها بتوانند با شرایط خودشان را تطبیق دهند و نقش اردوهای جهادی بسزا است.

نوری در خصوص ادامه داد: تشکل های دانشجویی دانشگاه همکاری خوبی با یکدیگر دارند و در برگزاری برنامه های مناسبتی دانشگاه همدیگر را یاری می کنند. 

وی بیان داشت: جشنواره های قرآنی در دانشگاه رو به رونق است و باید توجه بیشتری به ان شود.

مسئول بسیج دانشجویان مازندران گفت: ورزش باید در متن زندگی جوانان باشد نه در حاشیه، باید ورزش های گروهی گسترش یابد چراکه ورزش های گروهی در تعدیل اخلاق و روحیه هم افزایی و همگرایی جوانان اثر دارد، اما متاسفانه ورزش به فوق برنامه تبدیل شده است در صورتی که باید ورزش در متن برنامه ها باشد.

وی اضافه کرد:  اردوهای راهیان نور نیز هرساله در استان برای حضور دانشگاهیان برپا و جوانان و اساتید در این اردوها شرکت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها