خبرهای داغ:
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

بازرسی از 1178 واحد صنفی طی طرح نوروزی تعزیرات در همدان

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان از بازرسی یک هزار و 178 واحد صنفی و تشکیل 895 فقره پرونده در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۲۴۸۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به استمرار اجرای طرح نظارتی نوروز توسط تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار داشت: در ادامه نظارت مستمر طرح نوروزی تاکنون اکیپ‌های فعال این سازمان با جدیت یک هزار و 178 واحد صنفی در سطح استان را بازرسی کرده‌اند.

وی افزود:در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز تا هشتم فروردین ماه سال جاری 192 اکیپ در صبح و بعد از ظهر در همدان و سایر شهرستان‌ها فعالیت داشته‌اند.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: در این طرح واحدهای سفال لالجین، تهیه غذا، رستوران‌های بین راهی، پایانه مسافربری، پارکینگ‌های عمومی، هتل‌ها، فست‌فودها، مراکز تفریحی توریستی و مراکز توزیع میوه، شیرینی و آجیل بازرسی شدند.

وی عنوان کرد: حاصل تلاش همکاران ما در این مدت کشف و انهدام بیش از 800 هزار عدد انواع مواد محترقه، کشف و امحاء مقادیری شیرینی فاسد و رنگ خوراکی غیرمجاز، کشف و ضبط بیش از 3 هزار کیلوگرم گردوی خارجی، کشف و امحاء مقادیری گوشت فاسد و مقادیری مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و موارد دیگر بوده است.

حسن‌پور تصریح کرد: طی این بازرسی‌ها 895 فقره پرونده با بیش از یک میلیارد و 196 میلیون ریال محکومیت تشکیل و رسیدگی شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت مقادیر زیادی مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد مانند سس، خشکبار، آبلیموو ... به ارزش بیش از 13 میلیون ریال از یک واحد بستنی فروشی کشف و در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال رسیدگی است.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی 300000135 و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات