فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز؛

راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است/انقلابی گری سپری محکم در مقابل تهدیدات دشمن است

سردار سید یوسف مولایی گفت: با انقلابی گری میتوان در مقابل تهدیدات دشمنان و دنیا با سپر اراده ، ایمان، تقوا، توسل ، پیروی از رهبری که مجموعه انقلابی گری را تشکیل میدهد ایستاد.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۹۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزدر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در منطقه عملیاتی والفجر 8 در خصوص نقش راهیان نور در انقلابی گری اظهار داشت: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است، در 8 سال دفاع مقدس ملت عزیز ایران با تمام وجود پشت سر رهبری در مقابل یک دنیا قرار گرفتند و مقابله کردند.

 
راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است/انقلابی گری سپری محکم در مقابل تهدیدات دشمن است
 

وی افزود: صدام به نمایندگی از شرق و غرب و در حالی که کشور هنوز ثبات کافی در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی نداشت به کشور حمله کرد در حالی که ما از نظر نظامی توان و قدرت کافی برای پاسخگویی به دشمن را نداشتیم، ملت ایران آماده شدند تا به ندای "هل من ناصر" امام خمینی (ره) جواب مثبت دهند و وارد 8 سال دهنددفاع مقدس شدند.

سردار مولایی گفت: آنچه که بسیار اهمیت داشت آمادگی و اراده مردم برای دفاع از تمامیت ارضی کشور بود، بدون امکانات، بدون تجهیزات و بدون داشتن پشتوانه قوی بین المللی که موفق شدند جنگ را اداره کنند و یک سانتیمتر از خاک کشور را به دشمن ندهند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: 230 هزار شهید مبین این واقعیت است که ملت ایران اراده کردند و اراده آنها در راستای اراده الهی قرار گرفت و موفق شدند با سربلندی از این صحنه بیرون بیایند.

وی افزود: این اتفاق با یک روحیه و انگیزه ای به نام انقلابی گری رخ داد، یعنی اگر انقلابی گری نمیکردند، "ما میتوانیم" را مشق نمیکردند، اگر نمیخواستند در مقابل دشمن بایستند ، اگر میخواستند مبتنی بر سازه ها و ساختار های رسمی دفاع کنند، در مقابل دشمن امکان پذیر نبود.

سردار مولایی بیان داشت: ملت ایران از مال و جان خود ایثار کردند و با روحیه انقلابی گری در مقابل دشمن ایستادند و اگر این روحیه وجود نداشت 8 سال دفاع مقدس معنی پیدا نمیکرد.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه آنچه که جنگ را به موفقیت رساند انقلابی گری مردم ایران بود و در حال حاضر راهیان نور آن مسیر را به نسل های بعدی انتقال میدهد اظهار داشت:راهیان نور فرهنگ انقلابی گری که ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس تجربه کرده است را برای مردم کشور تبیین میکند و برای افرادی که حضور داشتند بازشناسی میکند و برای جوانان امروز که آن روز ها را تجربه نکرده اند بشناسانند که با انقلابی گری میتوان در مقابل تهدیدات دشمنان و دنیا با سپر اراده ، ایمان، تقوا، توسل ، پیروی از رهبری که مجموعه انقلابی گری را تشکیل میدهد ایستاد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ان شاء الله راهیان نور بتواند این رسالت بزرگ را به دوش بکشد و به نسل های آینده منتقل کند.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها