آماده باش مدیریت شهری منطقه 20 در بارش های بهاره

خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهرداری منطقه 20 از آماده باش عوامل اجرایی مدیریت شهری این منطقه همزمان با بارش های بهاره خبرداد.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۹۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۳

به گزارش روابط عمومى شهردارى منطقه ٢٠ شهر تهران، ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب گفت: به منظور مدیریت آب ماندگی و آب گرفتگی های احتمالی، همزمان با بارش بارندگی های بهاری، تمامی عوامل اجرایی مدیریت شهری و تیم های لایروبی و پاکسازی انهار در آماده باش هستند تا در صورت لزوم وارد عمل شوند.

حیدری به عملیات لایروبی انهار و کانال های فرعی و اصلی که پیش از این بر طبق برنامه زمان بندی شده و مستمر از سوی مدیریت شهری منطقه 20 انجام شده بود، اشاره کرد و افزود: با توجه به تمهیدات پیش بینی شده، آب های سطحی ناشی از بارش های بهاره به خوبی به انهار و کانال های جمع آوری آب های سطحی هدایت شد و مشکلی در این منطقه جنوبی مشاهده نشد.

قائم مقام منطقه 20 با اشاره به اینکه تجهیزات مورد نیاز در معابر شهری، پایانه ها، ایستگاه های مترو، مراکز خرید و فضاهای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مستقر شده و عوامل اجرایی در آماده باش هستند، ادامه داد: همزمان با بارندگی، نقاط آبگیر احتمالی از جمله خیابان های جشمه علی، شهید غیوری و صفائیه و بزرگراه شهید آوینی نیز تحت نظارت مستقیم کارشناسان قرار دارد.

 

 

 

 

 

         

 

           

ارسال نظرات