مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

اقتصاد مقاومتی یعنی بالا بردن اشتغال و تولید خدمت که منجر به توانمندی خانواده‌ها شود

اقتصاد مقاومتی یعنی بالا بردن بهره‌وری اداری و در حوزه کارکردی امداد، ارائه آموزش‌هایی که منجر به بهره‌وری در حوزه اشتغال و تولید خدمت که منجر به توانمندی خانواده‌ها شود .
کد خبر: ۸۸۴۱۸۲۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در سال جدید با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان « اقتصاد مقاومتی : تولید – اشتغال» بر توجه هرچه بیشتر به این موضوع تأکید کرد .

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در این جلسه بابیان اینکه نام‌گذاری سال‌ها در چند سال اخیر توسط مقام معظم رهبری با تأکید بر اقتصاد مقاومتی انجام می‌گیرد ،اظهار کرد : تحقق این موضوع نیازمند همت همگانی ، همدلی و انسجام بر محور وحدت است .

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد است تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام اقتصادی کشور مردم را مأیوس و ناامید نماید، گفت : وظیفه ما این است تا مدل‌های اقتصاد مقاومتی را درست طراحی کنیم تا در مقابل مخاطراتی که در این بخش وجود دارد ایستادگی کرده و موانعی که در مقابل پیشرفت کشور است را از میان برداریم .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه بابیان اینکه اگر به اقتصاد مقاومتی توجه نکنیم جامعه در زمینه های مختلف دچار آسیب خواهد شد گفت : اقتصاد مقاومتی یعنی بالا بردن بهره‌وری اداری و در حوزه کارکردی امداد ، ارائه آموزش‌هایی که منجر به بهره‌وری در حوزه اشتغال و تولید خدمت که منجر به توانمندی خانواده‌ها شود .

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 96 به «اقتصاد مقاومتی : تولید – اشتغال» گفت : نام‌گذاری سال نقشه راه کشور است که توسط مقام معظم رهبری ترسیم می‌شود و امروز در اقتصاد مقاومتی مدیران حرفه ای نیازاست تا در این مسیر از زمان به بهترین شکل استفاده شده و بهره‌وری در کار افزایش یابد.

صفری با اشاره به اینکه اگر همت همگانی در این بخش وجود داشته باشد تولید در حوزه اشتغال معنا پیداکرده و اقتصاد خانواده ها تأمین خواهد شد ادامه داد: وظیفه ما این است برنامه هایی را در این خصوص طراحی کرده و با عمق جان آن را پذیرفته و دیگران را به این وادی دعوت نماییم تا اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شود .

مدیرکل کمیته امداد با تأکید براینکه اقتصاد مقاومتی مردمی ، اعتقادی و قلبی است نه دستوری و تکلیفی ، اظهار کرد : نگاه کارکنان در امداد باید از نوع مدیریت جهادی ، نوآورانه و خلاقانه باشد تا از ظرفیت بی نهایت کشور در این بخش به بهترین شکل استفاده گردد.

وی فعالیت مجموعه امداد استان در سال گذشته به‌ویژه در روزهای پایانی سال و در سرفصل‌های اشتغال و جشن نیکوکاری که از شاخص‌های مهم اقتصاد مقاومتی است ، مناسب توصیف کرد و گفت : با همدلی و هم‌زبانی و وحدت قرآنی بر محور توحید و فعالیت در یک مجموعه به‌عنوان یک سیستم اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال معنا پیدا می‌کند .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی اهلیت و ظرفیت هر فرد در امداد و اهلیت یعنی مدیریت جهادی و بسیجی و انقلابی عمل کردن است گفت : با برنامه‌ریزی و تدبیر و همت و کار تیمی و کمک به همدیگر و کار همدلانه و مددکارانه این امر محقق خواهد شد .

صفری داشتن تخصص و تعهد در کنار هم را موجب ارائه خدمات اثربخش دانست و مدنظر قرار دادن این موضوع در تمامی فعالیت‌ها را تأکید کرد و گفت : تخصص بدون تعهد ، فساد آور و تعهد بدون تخصص ، موجب تضییع منابع خواهد شد. / انتهای پیام

ارسال نظرات