سرپرست اورژانس اردکان خبر داد:

کاهش 20 درصدی تصادفات جاده ای در اردکان

سرپرست اورژانس اردکان گفت: در دور نخست تعطیلات عید نوروز امسال تصادفات جاده ایدر اردکان 20 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۷۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ مصطفی نوروزی ضمن اعلام این خبر گفت: طرح ویژه عید نوروز اورژانس از 25 اسفندماه آغاز شده است و پرسنل ما در 5 پایگاه امداد جاده ای در مناطق خرانق، ساغند، رباط، چوپانان و عقداء و 2 پایگاه درون شهری در محل میدان آیت الله خاتمی(ره) و میدان شفق به مسافران خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: در مناطق رباط و عقداء با استقرار پزشک و پرستار و تشکیل پایگاه های سلامت علاوه بر انجام امور اورژانسی به مراجعان خدمات پزشکی نیز ارائه می شود.

سرپرست اورژانس اردکان تصریح کرد: خوشبختانه در این مدت تصادفات و واژگونی خودروها در جاده های شهرستان اردکان 20 درصد کاهش یافته است.

وی گفت: در دور نخست تعطیلات عید نوروز 36 مورد واژگونی در جاده های مواصلاتی اردکان رخ داده است و 59 نفر از مصدومان این حوادث توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند.

مصطفی نوروزی اظهار داشت: در این مدت تعداد 156 نفر از بیمارانی که از مشکلات قلبی و داخلی رنج می بردند با مراجعه به پایگاه های سلامت تحت درمان قرار گرفته اند که این مراجعات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون تصادف منجر به فوت نداشته ایم و از مسافران محترم خواهش می کنیم که در مسیر حرکت خود در محل پایگاه های سلامت اورژانس توقف داشته باشند و استراحت کنند و در ادامه با سرعت مطمئنه حرکت نمایند.

سرپرست اورژانس اردکان خاطرنشان کرد: علت اصلی اکثر واژگونی ها و تصادفات جاده ای، سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین خواب آلودگی بوده است.

وی درخصوص کاهش تصادفات درون شهری نیز اظهار داشت: با همکاری بسیار خوب ارگان های مربوطه تعدادی از نقاط حادثه خیز و پرخطر در سطح شهر نیز اصلاح شده است.

مصطفی نوروزی در پایان با اشاره به کمبود پرسنل در اورژانس اردکان از مسئولین مربوطه خواست تا در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات