مسئول بسیج رسانه استان البرز؛

اثرگذاری راهیان نور توسط رسانه‌ها منعکس شود

نوروزی فر گفت: رسانه ها باید در راستای ارتقای کیفی آثار تولیدی راهیان نور تلاش کنند تا از طریق آن معارف دفاع مقدس به لایه های اجتماع منتقل و موجب عمق بخشی آن در جامعه باشد.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۷۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم نوروزی فر مسئول بسیج رسانه البرز همزمان با اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی کشور با ابراز تاسف از اینکه برخی از رسانه ها در انعکاس اخبار راهیان نور به جای اثرگذاری و کیفیت آن، به دنبال آمار و ارقام هستند، اظهار کرد: رسانه ها باید حضور افراد در این اردوها را به نحو مطلوب و شایسته منعکس کنند.
 
اثرگذاری راهیان نور توسط رسانه‌ها منعکس شود 
 
 وی با تاکید به اینکه رسانه های جبهه فرهنگی انقلاب باید همه تلاش خود را برای پوشش گسترده این حرکت عظیم داشته باشند، افزود: ملاک رسانه ها باید تولید محتوای ارزشمندی برای نشر و انتقال آن در جامعه و نسل های آینده باشد.

نوروزی فر با بیان اینکه راهیان نور پدیده مهم و اثرگذار فرهنگی است و هرسال خانواده های بسیاری از آن استقبال می کنند، گفت: بنا به فرموده رهبر معطم انقلاب اسلامی دفاع مقدس روزهای تاریخ ساز ملت بوده و نباید فراموش شود و راهیان نور مهم ترین عامل در جلوگیری از فراموش شدن این دوران و ارزش های آن است.

مسئول بسیج رسانه البرز با اذعان به اینکه مسئولان نتوانسته اند از اقیانوس بیکران دفاع مقدس استفاده کافی را داشته باشند، یادآور شد: رسانه ها باید در راستای ارتقای کیفی آثار تولیدی راهیان نور تلاش کند تا از طریق آن معارف دفاع مقدس به لایه های اجتماع منتقل و موجب عمق بخشی آن در جامعه باشد.

وی دعوت رسانه ها از افراد بنام، هنرمندان و ورزشکاران شرکت کننده در راهیان نور و پخش زنده برنامه های برگزار شده در مناطق عملیاتی را از مهم ترین راه ها در انتقال دوران دفاع مقدس دانست.

نوروزی فر ابراز امیدواری کرد: رسانه های انقلابی با استفاده از ابزارهای رسانه ای و پوشش مطلوب برای تقویت فکری و اعتقادی گام بردارند تا بتوانند مفاهیم ارزشی اسلام و انقلاب اسلامی را به نسل های جدید انتقال دهند.
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها