مسؤول بسیج سازندگی استان البرز خبر داد؛

ارسال بسته‌های خشکبار برای مدافعان حرم در سوریه

ترکاشوند گفت: هنوز صحنه‌های بسیار زیبای همدلی و اتحاد بانوان ایرانی که با حضور در مساجد و اماکن عمومی برای جبهه‌ها، آذوقه تهیه و ارسال می‌کردند در یادها باقی است.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۴۲
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسؤول بسیج سازندگی البرز از یک اقدام ابتکاری توسط خواهران جهادگر این استان خبر داد.
 
ارسال بسته‌های خشکبار برای مدافعان حرم در سوریه 

علی ترکاشوند گفت : در دوران دفاع مقدس، جوانان ولایی و انقلابی ایران اسلامی با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل از اسلام و انقلاب و کشور شجاعانه دفاع ‌کردند.

وی افزود: در آن دوران روحیه بسیار خوبی در جامعه حاکم بود و هر فردی که توان حضور در جبهه و شرکت در دفاع مقدس را داشت به منطقه اعزام می‌شد و دیگران در پشت‌ جبهه، مشغول کمک‌رسانی و پشتیبانی‌های لازم بودند.

مسؤول بسیج سازندگی البرز تصریح کرد: هنوز صحنه‌های بسیار زیبای همدلی و اتحاد بانوان ایرانی که با حضور در مساجد و اماکن عمومی برای جبهه‌ها، آذوقه تهیه و ارسال می‌کردند در یادها باقی است.

وی گفت: از سوی دیگر بر اساس یک سنت قدیمی، ملت ایران در ایام نوروز به دیدار بزرگتر‌های فامیل و خانواده رفته و در کنار هم نوروز را جشن می‌گیرند.

مسؤول بسیج سازندگی البرز بیان داشت: در اینگونه دید و بازدیدهای نوروزی، میزبان با میهوه، شیرینی و خشکبار از میهمانان پذیرایی می‌کند و یکی از اقلام اصلی سفره نوروزی مردم ما را خشکبار تشکیل می‌دهد.

ترکاشوند افزود: به همین دلیل خواهران جهادگر البرزی در ابتکاری جالب توجه بیش از 10 هزار بسته خشکبار آماده و برای مدافعان حرم در سوریه ارسال کردند.

وی ادامه داد: همچنین خواهران بسیجی و جهادگر البرزی بسته‌هایی حاوی مواد غذایی، پوشاک و دیگر مایحتاج مدافعان حرم را آماده و همراه 10 هزار بسته خشکبار به سوریه ارسال کردند.

مسؤول بسیج سازندگی البرز گفت: این ابتکار جالب توجه بار دیگر ثابت کرد که روحیه جهادی و حمایت از مقاومت اسلامی در ایران اسلامی زنده و با پویا است و تا زمانی که مقاومت اسلامی به تمام اهداف خود دست پیدا کند، در این راه استقامت خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها