خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی:

آماده باش کامل نیروهای انتظامی در تعطیلات عید نوروز 96

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در رزمایش بزرگ طرح ترافیکی و خدمات سفر نوروزی استان، از آماده باش کامل نیروهای انتظامی در تعطیلات عید نوروز 96 خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۵۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محسن حسن خانی افزود: نیروهای انتظامی از نقطه صفر مرزی در جاده‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و همه جا حضور دارند و در حالت آماده باش کامل هستند.

وی گفت: در سال جاری بیش از 200 دستگاه خودرو از ناجا گرفته شده که این خودروها به واحدهای مختلف تحویل داده شده است.

به گفته سردار حسن خانی امروز نیز بیش از 100 دستگاه خودرو در اختیار کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و نیروهای راهنمایی و رانندگی و پلیس راه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: طرح نوروزی از امروز آغاز شده و تا 16 فروردین سال 96 ادامه خواهد داشت که در این زمینه با هزاران نفر نیرو و تمام تجهیزات در خدمت مردم خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تامین امنیت کامل مردم در جاده‌ها از اولویت‌های کاری نیرو انتظامی است، بیان کرد: سازمان‌های مختلفی متولی ارائه خدمات به مردم در تعطیلات ایام عید نوروز هستند که با همکاری این سازمان‌ها می توان تلفات جاده‌ای را به حداقل رساند که تحقق این امر مستلزم رعایت موارد مهم از سوی مردم است.

سردار حسن خانی با بیان اینکه بسیاری از عوامل تصادفات جاده‌ای عامل انسانی است، از مردم درخواست کرد: در هنگام رانندگی دقت کنند تا سفر خوبی داشته باشند و به سلامت به مقصد برسند.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی از بین استان‌های کشور رتیه چهارم را در کاهش کشته در تصادفات جاده‌ای به خود اختصاص داده است، گفت: با توجه به گستردگی جاده‌های استان با همکاری مسئولان، امسال 78 نفر نسبت به سال گذشته کاهش کشته در تصادفات جاده‌ای بوده است.

به گفته سردار حسن خانی، پلیس‌راه استان نیز رتبه سوم را از لحاظ کاهش تعداد کشته در تصادفات جاده‌ای کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل مقایسه با هیچ جای دیگر دنیا نیست، گفت: کشور و به تبع آن استان از وضعیت امنیت پایدار برخوردار است که این امنیت بسیار بالا را مدیون راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و تلاش و کوشش تمام دست‌اندرکاران حوزه‌های امنیتی و شهدایی که جان خود را فدای امنیت کشور کرده‌اند، هستیم.

وی افزود: در حال حاضر میلیون‌ها نفر در بازارهای استان مشغول داد و ستد هستند که هیچ مورد امنیتی وجود ندارد و باید قدر این امنیت را بدانیم.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: امسال در حوزه‌های مختلف سرقت، کشف و حوزه جرائم خشن تنها یک مورد هم سرقت مسلحانه در استان وجود نداشت.

سردار حسن خانی گفت: در زمینه سرقت و پیشگیری از سرقت تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده و نیروها آمادگی کامل برای تامین امنیت در ایام عید نوروز را دارند.

وی افزود: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند امنیت را برقرار کند و برای ایجاد امنیتی ماندگار مسئولان، ارگان‌ها و پلیس در این زمینه سهمی دارند این در حالی است که مردم نیز باید موارد امینتی را رعایت کنند چراکه نقش مردم بیش از نهادها است.

سردار حسن خانی با بیان اینکه افرادی که قصد مسافرت دارند با کلانتری محل هماهنگ کنند، گفت: در این ایام اسباب کشی ممنوع است مگر اینکه از کلانتری محل اجازه گرفته شده باشد.

وی همچنین افزود: طرح جمع آوری سارقان گذشته از نوروز انجام شده تا مردم با به خیال راحت به مسافرت بروند.

رزمایش بزرگ طرح ترافیکی و خدمات سفر نوروزی آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش نیروی انتظامی استان با شرکت دستگاه‌های متولی طرح نوروزی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها