ساعات کاری مراکز تعویض پلاک مازندران تا پایان سال افزایش یافته است

ساعات کاری مراکز تعویض پلاک مازندران تا پایان سال افزایش یافته است/از تاریخ مذکور تا 5 فروردین 96 مراکز تعطیل و از روز پنجم فروردین طبق روال عادی و اداری از 7 صبح تا 2 بعد از ظهر ارائه خدمات خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۵۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، محمد جعفری اظهار داشت: نانوایی‌های مشمول طرح کشیک نوروزی به منظور سهولت دسترسی مسافران نوروزی به نصب بنر بر درب واحد صنفی خود می‌پردازند.

وی افزود: نمایندگی‌های شرکت غله در شهرستان‌ها با هماهنگی فرماندار و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها لیست تمامی واحدهای نانوایی‌ها، طرح کشیک را تهیه و به‌صورت بنر در ورودی هر شهرستان به‌منظور اطلاع‌رسانی به مسافران اقدام خواهد کرد.

جعفری گفت: با توجه به توریستی بودن مازندران و ترافیک سنگین جاده ای بویژه در غرب استان سهمیه نیمه اول فروردین خبازی های استان زودتر از ماه‌های قبل به‌همراه 573 تن سهمیه آرد فوق العاده جهت واحدهای نانوایی کشیک، پیش از آغاز ایام عید به شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران از آمادگی 30 پایگاه ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، با هدف نمایش توان عملیاتی تیم‌های بشردوستانه و استفاده از فناوری‌های نوین در کمک به سفری ایمن و سالم خبر داد.

لیلی احمدی افزود: طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی 96 در 30 پایگاه در سطح استان، با هدف ارتقا آگاهی و تغییر نگرش شهروندان جهت کاهش رفتارهای پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده‌ها در طول سفر با رویکرد متفاوتی نسبت به سال گذشته اجرا خواهد شد.

وی گفت: در این پایگاه‌ها قریب به دو هزار عضو جوان داوطلب آموزش دیده از 25اسفند95  تا 14 فروردین96 به مسافرین که استان مازندران را جهت گردشگری انتخاب کرده ارائه خدمات می‌کنند.

ساعات کاری مراکز تعویض پلاک مازندران تا پایان سال افزایش یافته است.

با توجه به گردشگرپذیر بودن استان و نزدیکی به آخر سال و جهت رفاه شهروندان، تا 28 اسفند ماه 95 ساعت کاری این مراکز از 7 صبح تا 8 شب است.

از تاریخ مذکور تا 5 فروردین 96 مراکز تعطیل و از روز پنجم فروردین طبق روال عادی و اداری از 7 صبح تا 2 بعد از ظهر ارائه خدمات خواهند داد. بیش از 100 مرکز تعویض پلاک در شهرهای مازندران فعال است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها