مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

لزوم جلوگیری از ترویج فرهنگ غربی در فیلم‌ها

نوروزی گفت: به طبع رسانه ملی و سینما و تلویزیون تاثیر گذار بر جامعه هستند و باید مراقب سوء تاثیر ها باشیم و اگر دشمن قصد تخریب فرهنگ ما را دارد لااقل خودمان به از بین بردن ارزش ها و فرهنگمان اقدام نکنیم.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۱۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
لزوم جلوگیری از ترویج فرهنگ غربی در فیلم ها
ابراهیم نوروزی مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج باانتقاد از ترویج مسائل غیر اخلاقی همچون سیگار کشیدن و کلمات رکیک و پوشش های نا مناسب در فیلم ها گفت: ترویج فرهنگ غربی در این فیلم ها مثل این است که با تبر به درخت خودمانم بزنیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در برابر نفوذ دشمن هشدار داده اند و ما باید با این نفوذ مقابله کنیم. ترویج کشیدن سیگار در فیلم هایی سینمایی و سریال ها و نشان دادن تصویر سیاه از خانم های ایرانی چیزی است که دشمن به دنبال آن می باشد و اتفاقا به آثار هنری در این خصوص جایزه می دهد.

مسئول بسیج رسانه البرز ادامه داد: نشان دادن چهره زشت از فرهنگ ایران جایزه می گیرد ولی کسی که فرهنگ غربی را زیر سوال ببرد هرگز تشویق نمی شود این ها همه جزء ایرادات ماست و باید اصلاح شود و راهکاری برای آنها اندیشید.

نوروزی افزد: به طبع رسانه ملی و سینما و تلویزیون تاثیر گذار بر جامعه هستند و باید مراقب سوء تاثیر ها باشیم و اگر دشمن قصد تخریب فرهنگ ما را دارد لااقل خودمان به از بین بردن ارزش ها و فرهنگمان اقدام نکنیم.

ارسال نظرات