نماینده مردم فریدن در مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

بی تفاوتی مسئولان به عرضه پوشاک نامتعارف

اکبر ترکی گفت: این وضعیت پوشش های نامناسب و افزایش مانتوهای جلوباز در مراکز خرید و حتی فروشگاه های بهاره بی تفاوتی مسئولا ن نسبت به این قضیه را می رساند.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۰۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: این وضعیت پوشش های نامناسب و افزایش مانتوهای جلوباز در مراکز خرید و حتی فروشگاه های بهاره بی تفاوتی مسئولا ن نسبت به این قضیه را می رساند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب هموارهدر مورد نفوذ دشمن هشدار داده اند یکی از مهمترین راه های این نفوذ از همین طریق است که دشمنان سعی می کنند فرهنگ اسلامی را با این نوع پوشش های زننده نشانه بگیرند و خدشه دار کنند.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قبل از این هم ما با گروه هایی مواجه بودیم که به عده ای زنان پول می دادند تا با پوشش های خاص در خیابان ها ظاهر شوند. مسئولین دولتی باید نظارت ها را بیشتر کنند.

ترکی بااشاره به اینکه باید لباس های خوب با طراحی مناسب و زیبا را در نظر داشته باشیم که حجاب اسلامی در آنها رعایت شود گفت: اگر این گونه لباس ها زیاد شود حداقل افرادی که می خواهند سالم زندگی کنند و پوشش مناسبی داشته باشند مشکلی ندارند ولی این قضیه اتفاق نیفتاده و خانواده ها نمی توانند به راحتی لباس مناسب اسلامی با قیمت خوب پیدا کنند.


ارسال نظرات